"Minden új üzlet mintegy egymillió euróba kerül. Három-öt éven belül további százat akarunk" - mondta a Hospodárské Noviny című cseh gazdasági-politikai napilapnak Rehberg. Nyilatkozata szerint új üzleteket kisebb, akár 10 ezernél kevesebb lakossal rendelkező városokban is nyithatnak. Hangsúlyozta: a REWE számára Csehország jelenleg a legfontosabb külföldi partner, piac.
Az iHned szerint a Penny Market számára a konkurens Aldi a példa, amely külföldön a diszkont üzletek szinonímája. Rehberg szerint a Penny Marketnek nagyon jók a pozíciói Csehországban, s a tulajdonosok hatalmas növekedési potenciált látnak nemcsak a forgalom, hanem a nyereség szempontjából is. A Penny Market az idén több mint 30 milliárd koronás forgalommal számol.
Rehberg elmondta: ha lehetőség nyílik rá, a Penny Market megveszi bármelyik csehországi konkurensét. A REWE például egy éve megvette a konkurens Plus diszkonthálózatot mintegy hatmilliárd koronáért. A REWE célja, hogy legalább 400 Penny market bolt működjön Csehországban. Jelenleg nem egészen 300 üzlet működik.
A REWE Csehországban a Billa és a Penny market üzletláncokat működteti. A Billa üzletekből mintegy 200 van az országban.