1p

Ironikus válasz érkezett egy kozmetikai cégtől a Dove-reklámokra, amelyek a nőket mint természetes szépségeket kilóikkal, ráncaikkal és szeplőikkel együtt ünneplik.

Az ugyancsak az Unileverhez tartozó Suave haj- és testápoló termékek legújabb Pretty Mommy kampánya azt sugallja, hogy az anyáknak törődniük kell a külsejükkel, és meg kell tenniük mindent a szépségért - olvasható az AdAge.com cikkében.

Igazából mindkét brand a természetes szépséget hirdeti, csak a Suave szerint tenni is kell ezért. Az ismert Dove kampány idejétmúlt fotografálási eszközökkel

mutat be csinos nőket a maguk természetességében, akik olyanok, mintha épp most keltek volna ki az ágyból.

Ezzel szemben a Suave harminc másodperces spotjában huszonegynéhány hölgyet ábrázol, akik a házasság, a terhesség, a gyermeknevelés és a mindennapi házimunka miatt lerobbant anyákká változtak. Az Ogivly & Mather által készített tévéreklám a Dove Evolution hirdetésekre hajaz - azokat a visszájára fordítva. A Suave leszámol a tökéletes anyák képével, és azt üzeni, sokat kell tenniük azért, hogy újra visszanyerjék a szépségüket.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!