A DMSZ közleménye szerint a lejárt mandátumok miatt a szövetség ez évi közgyűlése öt elnökségi és három felügyelő bizottsági (FB) tagról szavazott. A szervezet elnöke továbbra is Hivatal Péter, az FB elnöke pedig Szabó József maradt.
A közlemény szerint a DMSZ elmúlt évi működését pozitívan értékelte a tagság. Az elindított projektek és a saját szervezésű események egyre több érdeklődött vonzottak. A szövetség 2008-as tervei elsősorban a belföldi direkt marketing ágazat reputációjának erősítését szolgálják. A szakmai találkozók az idén is sok segítséget nyújtanak ahhoz, hogy a cégek hatékonyan tudják alkalmazni a direkt marketinget, megfelelően integrálhassák a teljes kommunikációjukba.
Az elmúlt másfél hónapban a Direkt Marketing Szövetségnek három új vállalat lett a tagja: a British American Tobacco, az Optimusz Direkt Marketing, és az M Factory. A DMSZ hivatalos honlapja szerint a tagok száma 44.