1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A fővárost Esztergommal összekötő vasútvonal teljes felújításánál a kiegészítő beruházásokra 50 milliárd forintot költhetnek még el 2018-ig, miután három évig 53 milliárdból a vonal nagy részét már átépítették – írja a Figyelő.

Összesen 120 milliárdba kerülhet az esztergomi vasútvonal felújítása a kiegészítő munkákra szánt újabb 50 milliárddal – közölte a Figyelő.

A vonal felújítása egy évtizednél is tovább tart, a lap szerint ennyi idő alatt már egy nagysebességű vasutat is meg lehetet volna építeni. De nem csak az idő lett volna elég, hanem a költségek is, a vicinális ugyanis kilométerenként 2,3 milliárd forintra jön ki. Ez eléri az eddigi legdrágább hazai vasútfejlesztés, a Szajol-Püspökladány vonal költségeit.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!