1p

Intenzív kampányt folytatnak a hallgatókért a felsőoktatási intézmények a február 15-i jelentkezési határidő előtt, számol be a Világgazdaság.

A főiskolák, egyetemek a célzott és direkt információkat tartják a leghatékonyabbaknak, ezért elsősorban online hirdetésekkel operálnak, ugyanakkor a személyes találkozásokra is nagy hangsúlyt fektetnek.

Felmérések szintén azt támasztják alá, hogy a jelentkezők a felvételi tájékoztató után az interneten informálódnak a leggyakrabban. A papíralapú hirdetésekkel és a pr-cikkekkel elsősorban a szülőket igyekeznek elérni. A hallgatószerző kampányokra fordított összegek évről évre nőnek.

Az intézmények természetesen továbbra is alkalmazzák a régebbi módszereket: nyílt napokat szerveznek, napilapokban mellékleteket jelentetnek meg, helyi televíziós kampányokat folytatnak, s alkalmi reklámokkal, az országos felvételivel és pályaválasztással kapcsolatos rendezvényeken való részvételekkel is igyekeznek minél több hallgatót szerezni, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!