1p

Intenzív kampányt folytatnak a hallgatókért a felsőoktatási intézmények a február 15-i jelentkezési határidő előtt, számol be a Világgazdaság.

A főiskolák, egyetemek a célzott és direkt információkat tartják a leghatékonyabbaknak, ezért elsősorban online hirdetésekkel operálnak, ugyanakkor a személyes találkozásokra is nagy hangsúlyt fektetnek.

Felmérések szintén azt támasztják alá, hogy a jelentkezők a felvételi tájékoztató után az interneten informálódnak a leggyakrabban. A papíralapú hirdetésekkel és a pr-cikkekkel elsősorban a szülőket igyekeznek elérni. A hallgatószerző kampányokra fordított összegek évről évre nőnek.

Az intézmények természetesen továbbra is alkalmazzák a régebbi módszereket: nyílt napokat szerveznek, napilapokban mellékleteket jelentetnek meg, helyi televíziós kampányokat folytatnak, s alkalmi reklámokkal, az országos felvételivel és pályaválasztással kapcsolatos rendezvényeken való részvételekkel is igyekeznek minél több hallgatót szerezni, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!