1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az RTL Magyarország nyilvánosságra hozta, hogy 2007-óta a teljes televíziós állami reklámköltés hány százaléka landolt a csoportnál.

Az RTL-hez kerülő állami hirdetések aránya

Évenkénti bontás az állami költés százalékában mért aránya szerint (az éves költések összesítve tartalmazzák a kormányzati és EU-s kampányok összegeit, illetve az állami cégek, mint például a Szerencsejáték Zrt., a Budapest Bank, MKB Bank stb. költéseit is az adott évre vonatkozóan)

2007: 40,4%
2008: 40,3%
2009: 43,5%
2010: 41,1%
2011: 55,2%
2012: 58,7%
2013: 32,2%
2014: 8,6%
2015: 9,4%
2016: 4%

Jól látható, hogy 2012-ig jól ment a szekér, aztán utána hirtelen és látványosan bezuhantak az állami költések. A számokkal összefüggésben a Kreatív cikkében felidézi a listaáras reklámköltést mérő Kantar Media adatait, mely szerint az RTL az elmúl években alig, míg a TV2 egyre több állami hirdetést kapott.

Kedden a Media Hungaryn bemutatott tévés reklámtorta szerint az állami hirdetések a tévében 2015-höz képest 2,5-szeresére nőttek tavaly, vagyis ennek fényében egyre nagyobb a valószínűsége, hogy ezek a pénzek főként a TV2 Csoportnál és az MTVA csatornáinál landoltak.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!