1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nem hosszabbítja meg lejáró reklámszerződését a világ legnagyobb gyorsétterem-lánca és az ismert modell. Klum öt évig volt a márka arca.

Nem újítja meg Heidi Klummal a McDonald's gyorséttermi hálózat az öt év után lejárt reklámszerződést. A vállalkozás egyelőre lemond a prominens reklámarcról, mivel - mint ahogy azt James Woodbridge szóvivő is elmondta - "a jövőben még inkább a termékeket állítják kommunikációjuk középpontjába". A szóvivő a háttérben meghúzódó indokokról nem adott bővebb információt.

A McDonald's a múlt héten bejelentette, hogy a jövőben elsősorban a nőket célozzák meg, egyebek közt vegetáriánus termékekkel. Tavaly a gyorsétterem-láncolat is megérezte a gazdasági válság hatását: csupán 2,6 százalékkal növekedett a forgalma. Az azt megelőző évben lényegesen nagyobb, 5,1 százalékos volt a forgalomnövekedés.

Heidi Klum 2005 óta volt a gyorsétterem reklámarca. "A változások jók. Egy olyan konszernnek, mint a McDonald's, szüksége van arra, hogy újabb lehetőségek felé nyisson" - idézte a modellt a McDonald's. Klummal többek között a McCafé kávézót és az új salátákat reklámozta - eredményesen - a hálózat.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!