Nem újítja meg Heidi Klummal a McDonald's gyorséttermi hálózat az öt év után lejárt reklámszerződést. A vállalkozás egyelőre lemond a prominens reklámarcról, mivel - mint ahogy azt James Woodbridge szóvivő is elmondta - "a jövőben még inkább a termékeket állítják kommunikációjuk középpontjába". A szóvivő a háttérben meghúzódó indokokról nem adott bővebb információt.
A McDonald's a múlt héten bejelentette, hogy a jövőben elsősorban a nőket célozzák meg, egyebek közt vegetáriánus termékekkel. Tavaly a gyorsétterem-láncolat is megérezte a gazdasági válság hatását: csupán 2,6 százalékkal növekedett a forgalma. Az azt megelőző évben lényegesen nagyobb, 5,1 százalékos volt a forgalomnövekedés.
Heidi Klum 2005 óta volt a gyorsétterem reklámarca. "A változások jók. Egy olyan konszernnek, mint a McDonald's, szüksége van arra, hogy újabb lehetőségek felé nyisson" - idézte a modellt a McDonald's. Klummal többek között a McCafé kávézót és az új salátákat reklámozta - eredményesen - a hálózat.
MTI