2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Hivatalosan is kezdetét vette a Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő promóció, amelyre a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) szervezésében immár hatodik alkalommal indítanak.

Az MT Zrt. közleményében azt írta: a 2011. november 15-től 2012. március 31-ig tartó BWI akció célja ezúttal is Budapest mint vonzó turisztikai úti cél népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. A kampánycsomag keretében szállodai kedvezményajánlattal várják a vendégeket. 

Az MT Zrt. szerint az akció sikeréhez a kiemelt stratégiai partnerek széleskörű együttműködése is hozzájárul. Az idei marketingakció együttműködő partnereinek köréhez – a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ), a Budapest Airport Zrt., a BTDM Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft., a Budapest Gyógyfürdői Zrt., az Expedia és Hotels.com nemzetközi utazási portál, a Legenda Kft. – idén a Wizz Air légitársasaság és a Sixt autókölcsönző is csatlakozott.
 

A BWI kampány célpiaca Németország, az Egyesült Királyság, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, Ausztria, Csehország, Szlovákia, Románia és Szerbia. A 2010. november 15. és 2011. március 31. között lezajlott kampány az előző évinél 18 százalékkal több, összesen mintegy 71 ezer vendégéjszakát generált Budapestnek. A vendégéjszakák mintegy 21 százaléka ötcsillagos, 20 százaléka háromcsillagos, a többség pedig 4 csillagos kategóriára jutott.

Az ötödik BWI kampányhoz a Magyar Turizmus Zrt. 100 millió forinttal, a partnerek 57,5 millió forinttal, a lastminute.com nemzetközi utazási portál 100 millió forint értékű hirdetési felülettel járult hozzá.
 
MTI 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!