Az öt évvel ezelőtt indult kkv marketing blog volt az első interneten elérhető marketing ötleforrás a magyar kis- és közepes cégeknek. Célja az volt, hogy olyan marketing szaktudást nyújtson a kis- és közepes vállalkozások számára, ami addig csak a multinacionális óriásvállalatoknak volt elérhető.
"Az elmúlt öt évben kialakult a kis- és közepes vállalkozásoknak egy széles rétege, akik haladó szinten végzik cégük marketingjét és magasabb szintű tudást igényelnek. Ugyanakkor rengeteg értékes marketing alapismeretet tartalmazó anyag gyűlt össze a blogon, ami azoknak a cégvezetőknek létfontosságú, akik most kezdenek ismerkedni a marketinggel. Erre változatlanul nagy az igény, hiszen egyre bővül a marketinget alkalmazó kis- és közepes vállalkozásoknak a köre" - mondta Wolf Gábor Magyarország első kkv marketing webnaplójának szerzője.
Hozzátette: "sajnos a kkv marketing blog már nem tudta egyszerre kiszolgálni a magasabb szintű- és az alapinformációk iránti igényeket."
A fél évtized alatt összegyűlt, több könyvre való marketing alapismeretek továbbra is ingyenesen elérhetőek lesznek a Marketing Commando honlapján azoknak a kis- és közepes vállalkozásoknak, akik most kezdik az ismerkedést a marketinggel.
Menedzsment Fórum