A BAT Hungary közlése szerint tudomásul veszik, de nem értenek egyet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) 2008. február 14-ei másodfokú határozatával. A vállalat közölte, hogy eleget tesz bírságfizetési kötelezettségének, azonban továbbra is túlzónak és alkotmányos szempontból is aggályosnak tartja a kiszabott bírság összegét.
A BAT Hungary hivatkozik egy korábbi eljárás keretében hozott Legfelsőbb Bírósági döntésre, amely értelmében a fogyasztó előzetes hozzájárulásán alapuló, kizárólag ezen fogyasztóknak küldött reklámküldemény nem minősül közzétett dohányreklámnak, így a reklámtörvény értelmében megengedett.
A BAT Hungary álláspontja szerint a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság másodfokú határozata olyan tevékenységekre vonatkozik, amelynek bizonyos elemeit a Legfelsőbb Bíróság az idézett döntésében jogszerűnek ítélt.