1p

A British American Tobacco (BAT) Hungary megfellebbezi a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) másodfokú határozatát, amelyben jóváhagyta a dohánygyárra és a promócióban résztvevő partnerekre első fokon kiszabott 520 millió forint bírságot a Pall Mall cigaretta téli kampányáért.

A BAT Hungary közlése szerint tudomásul veszik, de nem értenek egyet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) 2008. február 14-ei másodfokú határozatával. A vállalat közölte, hogy eleget tesz bírságfizetési kötelezettségének, azonban továbbra is túlzónak és alkotmányos szempontból is aggályosnak tartja a kiszabott bírság összegét.

A BAT Hungary hivatkozik egy korábbi eljárás keretében hozott Legfelsőbb Bírósági döntésre, amely értelmében a fogyasztó előzetes hozzájárulásán alapuló, kizárólag ezen fogyasztóknak küldött reklámküldemény nem minősül közzétett dohányreklámnak, így a reklámtörvény értelmében megengedett.

A BAT Hungary álláspontja szerint a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság másodfokú határozata olyan tevékenységekre vonatkozik, amelynek bizonyos elemeit a Legfelsőbb Bíróság az idézett döntésében jogszerűnek ítélt.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!