1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A támogatók nem kevesebb, mint fél milliárd dollárt áldoznak arra, hogy az amerikai baseball csapatok az ő általuk gyártott felszereléseket hordják.

A Major League Baseball (MLB) által kötött megállapodás értelmében 500 millió dollárért öt évig a Majestic, New Era, Nike, VF, Twins, Dynasty és Drew Pearson cégek szállítják a csapatok ruházatát, védőfelszereléseit, sapkáit. A cégek cserébe kereskedelmi forgalomban használhatják termékeiken az MLB brandjét, továbbá a csapatok neveivel ellátott termékeket is forgalomba hozhatnak.

Az megegyezés értelmében, mind az egyes csapatok, mind az egyes szponzorok azonos jogokkal bírnak. A megszerzett marketingjogokat a cégek jól értékesíthetik, hiszen a liga és a klubok a promóció során is rendelkezésre kell, hogy álljanak. A befolyó bevételt az MLB a résztvevő csapatok között osztja meg. Az ügylet megkötése után a liga vezetői elmondták, hogy a mostani az eddigi legjobb megállapodás az MLB történetében.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!