Két éve sokan felkapták a fejüket arra, hogy Luis Figo lett a Szentkirályi arca, hiszen korábban nem volt jellemző, hogy magyar cégek világsztárokat szerződtettek volna. Az akkor kötött kétéves szerződés most lejárt, és hasonló kaliberű sztárra számított a nagyközönség. Mégis meglepő volt, hogy a 2006-ban elhunyt Puskás Ferenc jelent meg a cég csütörtöki sajtótájékoztatóján.
"Magyarországot akarjuk népszerűsíteni az ásványvizünkkel is, ezért sokat gondolkodtunk azon, ki lehetne méltó reklámarca a cégnek. Úgy gondoltuk, nézzünk szét hazánkban is, hiszen nálunk is születnek legendák" - mondta a nagy "leleplezés" előtt Balogh Levente, a Szentkirályi tulajdonosa. Innen kezdve sejteni lehetett, hogy hazai világsztárról lesz szó ezúttal.
Balogh Levente hozzátette: olyan személyt akartak választani, akit akkor is mindenki megismer, ha nem írják rá a nevét a palackokra. Végül egy interaktív holografikus technika segítségével "varázsolták" Puskás Ferencet a terembe mindenki meglepetésére. Az egykori világklasszis futballista ráadásul a technikának köszönhetően az újságírók kérdéseire is válaszolt, és átvette Balogh Leventétől a nevével ellátott 10-es mezt.
"Figo arra volt jó, hogy az emberek felkapják a fejüket. Mi voltunk az első magyar cég, amelyik világsztárt szerződtetett, akkor erre a nemzetközi sajtó is felfigyelt" - vázolta fel az elmúlt két évet az esemény után az mfor.hu kérdésére Balogh Levente. "Most mindenképpen szerettünk volna magyar legendát választani. Határozott döntés született, nem volt a kalapban más név" - tette hozzá a Szentkirályi tulajdonosa.
"Úgy éreztük, hogy nem használjuk ki eléggé az értékeinket. Ahogy a spanyolok kihasználják Rault, vagy a portugálok Figót, úgy kell nekünk is kihasználnunk Puskás népszerűségét" - véli Balogh Levente. A cégvezető szerint életében nem kapta meg az őt megillető megbecsülést a focilegenda, ezért is szeretnék utólag megadni azt neki.
"Itthon és a környező országokban, valamint Spanyolországban biztos, hogy megjelenik majd a Puskás-reklámunk, emellett Japánban már jelenleg is fut, mivel a távol-keleti országban külön kérték, hogy a magyar legendával reklámozzuk termékeinket" - emelte ki Balogh. "A megállapodás két évre szól, azonban már jövőre tervezünk egy csavart a történetben, de ez egyelőre maradjon titok" - tette hozzá sejtelmesen.
Menedzsment Fórum