3p

NIS2: rohamosan közeleg a határidő, kerülje el a bírságot!
Mit jelent a gyakorlatban a NIS2 a vállalkozások számára?
Hogyan válasszunk szolgáltatót a megfelelőség biztosításához?
Milyen eszközökkel lehet erősíteni a védelmet és mit kell tenni, ha támadás ért minket?

NIS2 újratöltve - IT-biztonság a gyakorlatban

2024. június 18.

Részletek és jelentkezés itt!

Ünnepélyes külsőségek között mutatta be csütörtökön új reklámarcát a Szentkirályi. A beharangozott "világsztár" jelző mindenképpen illik Puskás Ferencre, mégis sokakat meglepett, hogy az ásványvízgyártó a modern holografikus technika segítségével életre keltette a magyar focilegendát.

Két éve sokan felkapták a fejüket arra, hogy Luis Figo lett a Szentkirályi arca, hiszen korábban nem volt jellemző, hogy magyar cégek világsztárokat szerződtettek volna. Az akkor kötött kétéves szerződés most lejárt, és hasonló kaliberű sztárra számított a nagyközönség. Mégis meglepő volt, hogy a 2006-ban elhunyt Puskás Ferenc jelent meg a cég csütörtöki sajtótájékoztatóján.

"Magyarországot akarjuk népszerűsíteni az ásványvizünkkel is, ezért sokat gondolkodtunk azon, ki lehetne méltó reklámarca a cégnek. Úgy gondoltuk, nézzünk szét hazánkban is, hiszen nálunk is születnek legendák" - mondta a nagy "leleplezés" előtt Balogh Levente, a Szentkirályi tulajdonosa. Innen kezdve sejteni lehetett, hogy hazai világsztárról lesz szó ezúttal.

Balogh Levente hozzátette: olyan személyt akartak választani, akit akkor is mindenki megismer, ha nem írják rá a nevét a palackokra. Végül egy interaktív holografikus technika segítségével "varázsolták" Puskás Ferencet a terembe mindenki meglepetésére. Az egykori világklasszis futballista ráadásul a technikának köszönhetően az újságírók kérdéseire is válaszolt, és átvette Balogh Leventétől a nevével ellátott 10-es mezt.

"Figo arra volt jó, hogy az emberek felkapják a fejüket. Mi voltunk az első magyar cég, amelyik világsztárt szerződtetett, akkor erre a nemzetközi sajtó is felfigyelt" - vázolta fel az elmúlt két évet az esemény után az mfor.hu kérdésére Balogh Levente. "Most mindenképpen szerettünk volna magyar legendát választani. Határozott döntés született, nem volt a kalapban más név" - tette hozzá a Szentkirályi tulajdonosa.

"Úgy éreztük, hogy nem használjuk ki eléggé az értékeinket. Ahogy a spanyolok kihasználják Rault, vagy a portugálok Figót, úgy kell nekünk is kihasználnunk Puskás népszerűségét" - véli Balogh Levente. A cégvezető szerint életében nem kapta meg az őt megillető megbecsülést a focilegenda, ezért is szeretnék utólag megadni azt neki.

"Itthon és a környező országokban, valamint Spanyolországban biztos, hogy megjelenik majd a Puskás-reklámunk, emellett Japánban már jelenleg is fut, mivel a távol-keleti országban külön kérték, hogy a magyar legendával reklámozzuk termékeinket" - emelte ki Balogh. "A megállapodás két évre szól, azonban már jövőre tervezünk egy csavart a történetben, de ez egyelőre maradjon titok" - tette hozzá sejtelmesen.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!