3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Még inkább kinyílik a Facebook, a közösségi oldalra kitett posztokban ugyanis a jövőben keresni is lehet majd.

Az amerikai vállalatot rendszeresen támadják a jogvédők, mert szerintük a társaság nem védi kellően az egyének adatait. Eddig a Facebookra kitett posztok között nem lehetett keresni, most viszont a vállalat közleménye szerint 2000 milliárd bejegyzést tesznek kereshetővé. A változás azt jelenti, hogy sok régebbi hozzászólás gazdagítja majd a keresési eredményeket, ha valaki akár egy korábbi hírre, vagy információra kíváncsi.

Az elemzők a lépést egyértelműen azzal indokolják, hogy a Facebook egyre komolyabb erőfeszítéseket tesz azért, hogy a felhasználók ne hagyják el az oldalt, és minél több időt töltsenek ott. Ennek keretében a személyes kapcsolatok ápolásán túl is egyre több lehetőséget kívánnak kínálni. A cég ugyanakkor azt hangsúlyozta, hogy van lehetőség arra is, hogy a korábbi hozzászólásokat a felhasználók ne tegyék kereshetővé. A jövőben pedig a korlátozott körnek szóló posztok sem szerepelnek majd a keresési eredmények között.

Természetesen a vállalat nem a felhasználók megtartásával, hanem a felhasználói igényekkel magyarázta a fejlesztést. Tom Stocky a Facebook keresési vezetője, azt mondta, hogy a méréseik szerint nagyon sokan kíváncsiak arra, hogy a barátaik, ismerőseik miként reagálnak egy-egy hírre, hogyan kommentálják a világ eseményeit. Szerinte mintegy 1,5 milliárd a keresések száma a Facebookon minden nap.

Első lépésként az USA-ban vezetik be a szolgáltatást, ráadásul gyakorlatilag egyidőben a Twitter hasonló fejlesztésével.

Az elmúlt időszakban videós fronton is erősített a Facebook. A magyar felhasználók tömegei szembesültek szeptember végén azzal, hogy a hírfolyamban a videók maguktól indulnak el, ha a görgetésben elérünk hozzájuk. A lépés, bár sokakat idegesít, igen figyelemfelkeltő, és a YouTube hegemóniájának megtörését szeretné elérni. A Facebook vélhetőleg „megunta” hogy egyik versenytársuk termékét használják a közösségi hálón, és azon dolgoznak, hogy videózni is inkább hozzájuk járjunk. Ezért indították be pár hónapja a saját videószolgáltatásukat, és az automatikus lejátszás is ennek a stratégiának a része.

Más kérdés, hogy közben a YouTube sem ül a babérjain, és a múlt héten jelentette be új szolgáltatását a Red névre hallgató csomagot, amelyre előfizetve nem bombáz minket a videómegosztó reklámokkal, és exkluzív tartalmakat (filmeket és sorozatokat) is nézhetünk majd ezen keresztül.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!