A vállalat a német alternatív művészvilág egyik legismertebb fenegyerekét, Boris Hoppeket kérte fel, hogy tervezzen öt karaktert, akik a kampány arcaként kifejezik az új Opel Corsa fiatalos világát. Hoppek a korábbi munkáiból merítve öt bábot tervezett - a C.M.O.N.S. figurákat - akik egyenként külön személyiséggel és történettel bírnak, tulajdonságaikban pedig a mai huszonévesekhez hasonlítanak. Az öt báb - White, Moo, Blue, Red és Cherri - zenekart is alapított, a The C.M.O.N.S.-t, amely a pezsgő barcelonai underground kultúrában mutatkozott be.
Invázió Európa-szerte
A kommunikációs kampány első fázisában az Opel gerillamarketing és PR eszközöket vetett be, hogy felkeltse az érdeklődést a C.M.O.N.S. iránt. A nyár folyamán az európai városi fiatalok számos szokatlan csatornán találkozhattak a figurákkal. Az Opel a kampány márkamegjelölés nélküli honlapját vírusmarketing eszközökkel, közlekedési lámpákon, oszlopokon, építkezési állványokon elhelyezett matricákkal népszerűsítette, az aluljárókban, átjárókban pedig Európa-szerte C.M.O.N.S. plakátok és "inverz graffitik" (nagy nyomású vízzel a már összefestett falra rajzolt képek) tűntek fel.
A közösségi és videó megosztó honlapokon (Myspace.com, YouTube.com) elhelyezett profilok és tartalmak növelték a figurák hitelességét. A felkapott éttermeket, bárokat és éjszakai szórakozóhelyeket C.M.O.N.S. boomerang képeslapok lepték el, és maguk a figurák is megjelentek Európa nagyobb zenei fesztiváljain, így a hollandiai Lovelands-en.
A páneurópai PR kampányt Németországban, Franciaországban és Spanyolorszában C.M.O.N.S. rádiós verseny egészítette ki, Olaszországban pedig online kampány indult, melynek fődíja négy jegy volt a szeptember 16-i MTV Bologna Day-re. Blue és Red internetes vírusmarketing eszközökkel népszerűsítette az oldalt, ahol mindegyik C.M.O.N.S. figura saját blogot is írt.
Generált sztárpletykák
Az Opel egyik legfontosabb stratégiai partnere a célcsoport elérésében az MTV volt. Az MTVNI Creative által készített MTV Under The Radar rock-dokumentumfilm sorozat - mely egy teaser kampányfilmből és négy egyperces epizódból áll - a The C.M.O.N.S. zenekarról szólt. Bemutatta a tagokat, tudósított a szükségszerű botrányokról, vagyis közelebb hozta a figurákat a nézőkhöz. A sorozat interjúiban a The C.M.O.N.S. titkairól az együttes egyik technikusa és menedzsere is nyilatkozik, az énekes barátnője és egy sztriptízbár-tulajdonos mellett. Az MTV külön honlapot készített az Under The Radar műsornak, ahol a tagok életrajza mellett paparazzi fotók, galéria, diszkográfia, letölthető zene, vírusmarketing-elemek (pl. kinyomtatható matrica) és háttérképek találhatók.
Az MTV és az Opel együttműködése a 2006-os MTV European Music Awards díjátadóján is folytatódik. A november 2-i, koppenhágai gála főszponzora az autógyártó, hivatalos autója pedig az új Corsa lesz. A szponzorációval az Opel az októberben kezdődő reklámkampányát erősíti. A gerillakampány kidolgozását és a PR feladatokat a Weber Shandwick, a kreatívok elkészítését és a reklámmal kapcsolatos teendőket pedig a McCann Erickson és az MRM Worldwide intézi.