2p

Ismert rendező, Goda Kriszina állt a kamerák mögé a Lidl új reklámfilmjéhez, míg a szpotok főszereplője, Gianni Annoni. Az olasz médiaszemélyiség sztárséfként promótálja a diszkontlánc termékeit.

A Lidl Magyarország új kampányának televíziós spotjait a TBWA reklámügynökség koncepciója alapján Goda Krisztina rendezte. Egy reklámfilm a magyar termékeket mutatja be, egy a nemzetközi konyhára fókuszál és a Lidlben kapható különböző országokra jellemző termékekre, a harmadik a non-food, a negyedik pedig a minőségi terméket mutatja be. Az áruházlánc hetente új téma köré csoportosítva kínálja kiváló minőségű termékeit: a görög, olasz vagy spanyol hetek alatt mindenki felfrissítheti a nyári emlékek ízvilágát.

Az egyébként közgazdász Annoni – vélhetőleg az általa tulajdonolt étterem ötletétől vezérelve – a reklámszpotokban sztárséfet alakít, aki humorral fűszerezve tanítja meg kuktáinak mestersége fortélyait.

Nem csak a tévéreklámokban szerepel Gianni Annoni, a "legmagyarabb olasz szakács" kedvenc receptjei is olvashatóak lesznek az összes fontos magyar női magazinban és színes lapban.

A Lidl az egyik legdinamikusabban növekvő üzletlánc volt az elmúlt években. A társaság immár Budapesten 17, országszerte 119 üzlettel várja a vásárlókat.

MTI/Menedzsent Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!