TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST! TÁMOGASSON MINKET!
2009. szeptember 3. 02:01

Ismert rendező, Goda Kriszina állt a kamerák mögé a Lidl új reklámfilmjéhez, míg a szpotok főszereplője, Gianni Annoni. Az olasz médiaszemélyiség sztárséfként promótálja a diszkontlánc termékeit.

A Lidl Magyarország új kampányának televíziós spotjait a TBWA reklámügynökség koncepciója alapján Goda Krisztina rendezte. Egy reklámfilm a magyar termékeket mutatja be, egy a nemzetközi konyhára fókuszál és a Lidlben kapható különböző országokra jellemző termékekre, a harmadik a non-food, a negyedik pedig a minőségi terméket mutatja be. Az áruházlánc hetente új téma köré csoportosítva kínálja kiváló minőségű termékeit: a görög, olasz vagy spanyol hetek alatt mindenki felfrissítheti a nyári emlékek ízvilágát.

Az egyébként közgazdász Annoni – vélhetőleg az általa tulajdonolt étterem ötletétől vezérelve – a reklámszpotokban sztárséfet alakít, aki humorral fűszerezve tanítja meg kuktáinak mestersége fortélyait.

Nem csak a tévéreklámokban szerepel Gianni Annoni, a "legmagyarabb olasz szakács" kedvenc receptjei is olvashatóak lesznek az összes fontos magyar női magazinban és színes lapban.

A Lidl az egyik legdinamikusabban növekvő üzletlánc volt az elmúlt években. A társaság immár Budapesten 17, országszerte 119 üzlettel várja a vásárlókat.

MTI/Menedzsent Fórum 

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.