2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ismert rendező, Goda Kriszina állt a kamerák mögé a Lidl új reklámfilmjéhez, míg a szpotok főszereplője, Gianni Annoni. Az olasz médiaszemélyiség sztárséfként promótálja a diszkontlánc termékeit.

A Lidl Magyarország új kampányának televíziós spotjait a TBWA reklámügynökség koncepciója alapján Goda Krisztina rendezte. Egy reklámfilm a magyar termékeket mutatja be, egy a nemzetközi konyhára fókuszál és a Lidlben kapható különböző országokra jellemző termékekre, a harmadik a non-food, a negyedik pedig a minőségi terméket mutatja be. Az áruházlánc hetente új téma köré csoportosítva kínálja kiváló minőségű termékeit: a görög, olasz vagy spanyol hetek alatt mindenki felfrissítheti a nyári emlékek ízvilágát.

Az egyébként közgazdász Annoni – vélhetőleg az általa tulajdonolt étterem ötletétől vezérelve – a reklámszpotokban sztárséfet alakít, aki humorral fűszerezve tanítja meg kuktáinak mestersége fortélyait.

Nem csak a tévéreklámokban szerepel Gianni Annoni, a "legmagyarabb olasz szakács" kedvenc receptjei is olvashatóak lesznek az összes fontos magyar női magazinban és színes lapban.

A Lidl az egyik legdinamikusabban növekvő üzletlánc volt az elmúlt években. A társaság immár Budapesten 17, országszerte 119 üzlettel várja a vásárlókat.

MTI/Menedzsent Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!