A Lidl Magyarország új kampányának televíziós spotjait a TBWA reklámügynökség koncepciója alapján Goda Krisztina rendezte. Egy reklámfilm a magyar termékeket mutatja be, egy a nemzetközi konyhára fókuszál és a Lidlben kapható különböző országokra jellemző termékekre, a harmadik a non-food, a negyedik pedig a minőségi terméket mutatja be. Az áruházlánc hetente új téma köré csoportosítva kínálja kiváló minőségű termékeit: a görög, olasz vagy spanyol hetek alatt mindenki felfrissítheti a nyári emlékek ízvilágát.
Az egyébként közgazdász Annoni – vélhetőleg az általa tulajdonolt étterem ötletétől vezérelve – a reklámszpotokban sztárséfet alakít, aki humorral fűszerezve tanítja meg kuktáinak mestersége fortélyait.
Nem csak a tévéreklámokban szerepel Gianni Annoni, a "legmagyarabb olasz szakács" kedvenc receptjei is olvashatóak lesznek az összes fontos magyar női magazinban és színes lapban.
A Lidl az egyik legdinamikusabban növekvő üzletlánc volt az elmúlt években. A társaság immár Budapesten 17, országszerte 119 üzlettel várja a vásárlókat.
MTI/Menedzsent Fórum