1p

Új Nespresso reklámfilmet forgattak Milánóban, ezúttal is a Nespresso, What Else? szlogennel. A címszereplő a jól bevált George Clooney, a rendező azonban a kultfilmes Guy Ritchie volt.

Az Oscar-díjas Nespresso-rajongó George Clooney harmadszor is elvállalta a márka nagykövetének szerepét a Milánóban készült új Nespresso klipben. Guy Ritchie rendező Clooney ellenállhatatlan humorára építi a televíziós reklámfilmet, amelyben a színész és kedvenc Grand Cru kávéi játsszák a főszerepet.

A sármos színész minden bizonnyal hatékony reklámarcnak bizonyult, nem véletlen, hogy ismét őt kérték fel a hirdetés főszerepére. A Nespresso nemzetközi marketingigazgatója, Olivier Quillet is igen  elégedett volt mind a színésszel, mind a most megnyert sztárrendezővel.

A párizsi McCann WorldGroup által készített film 2008 utolsó negyedévében jelenik meg a kijelölt európai országokban, többek között hazánkban is.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!