Továbbra is meghatározóak a hagyományos ajándékok a cégek reprezentációjában - közölte a Promo Direkt Marketing és Piackutató Kft. csütörtökön a cégajándékozásról készített felmérésének megállapítását.
Az 1366 cég válaszából kiderült, hogy 30 százalékuk irodaszereket, írószereket, nyomtatványokat, naptárakat és CD-ket, további 30 százalékuk italokat, borokat vesz a cégajándéknak. Messze leszakadva, 10 százalék alatti az édességeket, divatcikkeket, sporteszközöket beszerző cégek arány, és csak 1-2 százalékuk keres egyéni, exkluzív ajándékokat.
A beszerzés összegéről nyilatkozó cégek mintegy fele fordít 100-500 ezer forintot éves szinten cégajándékra. Ugyanakkor az előző évhez képest 24 százalékra nőtt az 500 ezer forintnál többet költők aránya. A közleményben Szentirmay László, a Promo Direkt Kft. ügyvezetője hangsúlyozta, hogy a korábbi évekhez hasonlóan szinte mindenki e-mailben kéri az cégajándékra vonatkozó ajánlatokat.
MTI