2020. október 8. 12:11
Ezt a V4-ekről és Németországról mondta a miniszterelnök a lengyelországi R4S vállalat budapesti üzletfiók-megnyitóján.
2020. február 13. 23:20
Mondjuk ezt így olcsón megúszták.
2016. február 8. 19:22
Az Anheuser-Busch Inbev illetékesei szerint egy fillért sem fizettek azért, hogy a vasárnap éjszaka játszott Super Bowl győztes csapat irányítója reklámozta őket.
2015. január 28. 12:55
A városarculattal, innovációval és kreatív iparral kapcsolatos feladatokat ellátó nonprofit gazdasági társaság létrehozásáról döntött szerdán a Fővárosi Közgyűlés.
2015. január 23. 10:55
Számos felületen találkozhatunk majd a Posta hirdetéseivel.
2014. október 28. 10:31
Nobilis Mártont nevezte ki a Nemzeti Kommunikációs Hivatal elnökének Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter.
2013. február 26. 12:22
Két céggel kötött áfa nélkül összesen 700 millió forint értékű vállalkozási keretszerződést idei és jövő évi kommunikációs feladatainak ellátására a Miniszterelnökség.
2012. március 6. 10:46
Rendezvényszervezési feladatok ellátására és az ehhez kapcsolódó PR-feladatok elvégzésére 314 millió 960 ezer forint plusz áfás keretösszegű szerződést kötött a Miniszterelnökség a Young and Partners Kft.-vel, nyílt közbeszerzési eljárás eredményeként.
2012. február 22. 13:07
A kormányzati kommunikációs államtitkár szerint a kabinet a külföldön jól ismert kommunikációs eszközökkel is kénytelen helyreállítani az ország iránti bizalmat és a hiteles tájékoztatást.
2011. december 1. 21:48
Határozott átrendeződés várható 2012-ben a pénzügyi szektor kommunikációs költésében – derül ki a Goodwill Communications legfrissebb kutatásából. A klasszikus reklám visszaszorulása jövőre is folytatódhat, míg a PR és az online csatornák szerepe további felértékelődés előtt áll. A kutatás másik markáns megállapítása, hogy a kommunikációra szánt büdzsék a gazdasági nehézségek ellenére nem, vagy csak kis mértékben csökkentek 2011-ben, és 2012-re sem terveznek a szereplők csökkentést, inkább átcsoportosítanának.
2011. augusztus 13. 09:36
A magyarok kedvezőbben ítélik meg a közvetlenül címükre kapott online reklámokat, mint az európai átlag. Ha egy cég vagy intézmény információkat e-mailben, névre szólóan küld, akkor azáltal értékesebbé válik a reklám a magyarországi címzettek többségének szemében. Többek között ezt tárta fel a Nielsen 55 országban végzett felmérése az élelmiszerek vásárlásának fő céljairól, idén az első félévben.
2011. május 9. 13:13
Az iPhone gyártója a világ legértékesebb brandje a Millward Brown idei rangsorán, letaszítva a trónról az elmúlt négy évben vezető Google-t. A Facebook először szerepel a listán a 35. helyen, de ez még biztos nem jelenti az út végét. Az összesítésben a technológiai szektor vállalatai felülreprezentáltak, az első 5 között csupán a negyedik helyet elcsípő McDonald’s nem az IT-szektorból érkezett.
2011. március 18. 07:13
A gazdasági válság nyomán tisztul és koncentrálódik a PR-rel, kommunikációval foglalkozó cégek piaca: az Opten adatai szerint tavaly decemberben csaknem 5 százalékkal kevesebb ilyen főtevékenységgel bejelentett társaság működött Magyarországon mint a megelőző évben, a foglalkoztatottak száma viszont a csökkenés ellenére emelkedett.
2010. szeptember 30. 14:32
A magyarországi cégek ajándékként még mindig irodaszereket adnak egy most publikált felmérés szerint. A Promo Direkt felmérése azt állapította meg, hogy csak a vállalatok 1-2 százaléka keres egyéni, exkluzív ajándékokat.
2009. augusztus 28. 07:01
Az Mmd, a Grayling és a Trimedia International összeolvadásával a világ harmadik legnagyobb PR csoportja jöhet létre - közölte az Mmd.
2009. június 6. 06:06
Átszervezi kommunikációs részlegét a MÁV-START Zrt., a jövőben előtérbe kerül a marketing tevékenység - ismertette a cég.
2009. június 3. 06:51
Légitársaságok esetében különösen igaz, hogy az extrém helyzetek kezelésére kész válságkommunikációs forgatókönyvvel kell rendelkezniük, szerencsére azonban csak ritkán kerül sor ennek használatára. Az Air France - melynek gépe hétfőn 228 fővel fedélzetén az Atlanti-óceánba zuhant - sajnálatos módon most kénytelen volt levizsgázni kríziskommunikációból: az mfor.hu által megkérdezett szakértők szerint a cég vezetői, kommunikációs szakemberei a helyzet magaslatán álltak.
2009. május 30. 05:46
A Strategic Scope Kft. nyerte el a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. által az M31 autópálya kivitelezése során végzendő PR-tevékenységre kiírt nyílt közbeszerzést - az eredmény a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
2009. május 14. 14:54
A vezetők között sok nárcisztikus személyiséggel lehet találkozni. Bár azt nem állíthatjuk, hogy a főnökök többsége túlságosan is az, tény, hogy egy bizonyos fokú büszkeség, önbizalom és motiváció kell a vezetéshez, és néha nehéz megszabni a határt. Derítse ki az mfor.hu segítségével, mennyire nárcisztikus személyiség!
2009. április 18. 22:42
Vannak, akik az Európai Kisvállalkozási Törvényt (EKT)'' papírtigrisnek tartják'', amely gyenge ahhoz, hogy tényleges változást tudjon hozni a kis- és középvállalkozások (kkv) életében. '''''A közép-, kis- és mikro vállalkozások érdekérvényesítő képessége nem csak Magyarországon, de az Európai Unió szintjén is jóval kisebb mértékű, mint amilyen mértékben az indokolt lenne, a multik előnyre tettek szert...'''''
2009. február 4. 17:14
A felsővezetők 67 százaléka szerint cégük hírnevét veszély fenyegeti az online szféra felől. Leginkább az alkalmazottak szabotázsakciójától és a téves címre küldött e-mailektől tartanak, derül ki a Weber Shandwick és az Economist Intelligence Unit közös kutatásából.
2009. január 20. 14:29
A válság sok mindent átalakított a pénzintézetek világában, így a kommunikációs terület sem maradt érintetlen. Az üzenetek megváltoztak, a kommunikálás módja és intenzitása pedig bizonyos területen változóban van. Mfor.hu háttér.
BÉRkalkulátor 2024 ÚJ
Rezsikalkulátor
KATA és átalányadózás kalkulátor
EKHO kalkulátor
Nyugdíj megtakarítás
Szabadság kalkulátor
Cafeteria kalkulátor
CSED, GYED és GYES kalkulátor
CSOK kalkulátor
Kisvállalkozói kalkulátor 2024
KATA kalkulátor
KIVA kalkulátor 2024
A pályázási folyamatot megkönnyítő, új digitális előszűrő szolgáltatás érhető el októbertől az MBH Csoport mikro-, kis- és középvállalatoknak szóló BUPA platformján. A cégek azonban nemcsak a pályázatokhoz, hanem teljes életútjuk során is asszisztenciát kaphatnak a digitális felületen.
CSED, GYED, GYES kalkulátor
Ingatlan bérbeadási kalkulátor
Betegszabadság és Táppénz kalkulátor
Ingatlanértékesítési adókalkulátor