2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Zajlanak a futáspróbák, és ezek alapján a MÁV Gépészet saját gyártásában készült két IC+ prototípus műszaki szempontból alkalmas, megfelel a kívánalmaknak, és a jövő év elején már forgalomba is állhatnak - mondta a Magyar Nemzetnek Ungvári Csaba.

A MÁV-Start vezérigazgatója a lap keddi számában ismertette: az ügyről hamarosan, az év végén, a jövő év elején dönt a vasúttársaság vezetése. A vezérigazgató szerint a saját gyártású termék nem rosszabb és nem drágább, mint amely a piacon kapható. Akkor pedig érdemes a szolnoki járműjavító kapacitásának egy részét gyártással lekötni. Ott 1100 embernek adnak munkát, és mind a vasúttársaság, mind az utazóközönség jobban jár, ha szakembereik egy része nem az ötvenéves kocsik életben tartásával, hanem új, korszerű eszközök gyártásával foglalkozik - mondta.

A MÁV Zrt. igazgatósága 2011 nyarán fogadta el a Gépészet kezdeményezését egy teljesen új IC-kocsitípus megépítésére - idézi fel a lap. A munkálatok a szolnoki járműjavítóban zajlottak. A két vagon gyártása 1,4 milliárd forintba került, ami tartalmazza a gyártáshoz szükséges új eszközök árát is. Az Európai Unió 462 millió forint támogatást nyújtott, a többit a Gépészet saját forrásaiból gazdálkodta ki.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!