"Az együttműködés célja, hogy mélyebben is be tudjuk mutatni ezt a sokszínű országot, amelyből az átlagos magyar turista többnyire csak a tengerparti üdülőhelyeket és Isztambult ismeri. Ugyanakkor számos olyan kulturális, emberi és történelmi értéke van, amelyek jellegzetes, egyedi arculatot adnak az országnak" - emelte ki az együttműködés legfontosabb céljait Náray Vilmos, a Live PR ügyvezető igazgatója.
A tevékenységet hazánkban a Live PR végzi, együttműködve a bécsi képviselettel. Sajtóinformációk kiadása, újságírók meghívása, események szervezése és számos egyéb PR-feladat tartozik abba a körbe, amelyet négy PR-ügynökség végez a négy országban.
A Live PR a BBDO érdekeltségi körébe tartozó Pleon társult tagja, amely Európa legnagyobb PR-ügynökségi hálózata. A Pleon jelenleg 15 országban több mint harminc saját vagy társult vállalati irodával rendelkezik, s további 16 országban vannak partnerügynökségei.
A Live PR egy full-service PR-ügynökség, meghatározó ügyfelei közé tartozik a Siemens, az Oracle, a Wienerberger, a Magyar Cukor Zrt., a TNT Express, a Tetra Pak, a Magyar Közterületi Reklám Szövetség és a Hörmann.