2p

PR-offenzívába kezd négy közép-európai országban - Ausztriában, Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában - Törökország a két kontinenst összekötő állam turisztikai és kulturális arculatának jobb megismerése céljából. A tevékenységet a bécsi török idegenforgalmi képviselet irányítja, amelynek magyarországi partnere a Live PR.

"Az együttműködés célja, hogy mélyebben is be tudjuk mutatni ezt a sokszínű országot, amelyből az átlagos magyar turista többnyire csak a tengerparti üdülőhelyeket és Isztambult ismeri. Ugyanakkor számos olyan kulturális, emberi és történelmi értéke van, amelyek jellegzetes, egyedi arculatot adnak az országnak" - emelte ki az együttműködés legfontosabb céljait Náray Vilmos, a Live PR ügyvezető igazgatója.

A tevékenységet hazánkban a Live PR végzi, együttműködve a bécsi képviselettel. Sajtóinformációk kiadása, újságírók meghívása, események szervezése és számos egyéb PR-feladat tartozik abba a körbe, amelyet négy PR-ügynökség végez a négy országban.

A Live PR a BBDO érdekeltségi körébe tartozó Pleon társult tagja, amely Európa legnagyobb PR-ügynökségi hálózata. A Pleon jelenleg 15 országban több mint harminc saját vagy társult vállalati irodával rendelkezik, s további 16 országban vannak partnerügynökségei.

A Live PR egy full-service PR-ügynökség, meghatározó ügyfelei közé tartozik a Siemens, az Oracle, a Wienerberger, a Magyar Cukor Zrt., a TNT Express, a Tetra Pak, a Magyar Közterületi Reklám Szövetség és a Hörmann.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!