3p

Sok kis cégnek az jelenti a vesztét, hogy a kezdeti lendület okozta sikereken felbuzdulva nem törődik a hatékony kommunikációval, a vevőgondozással és -szerzéssel. Az mfor.hu marketingszakértője arra ad tippeket, hogyan lehet ezt a problémát hatékonyan kezelni.

A figyelmesség vállalkozás. Hogyan lesz csoki árból ajándék ár?

Hol van mindebben a csavar? Ott, hogy ezeket a csokikat már nem csak szépen becsomagolják, hanem át is alakítják különleges ajándékká. Így áruk sem "csoki ár" lesz, hanem ajándék árrá változik. A kivitelezésnek már csak a fantázia és a vevő pénztárcája szabhat gátat. Készülhet belőlük virággal kombinált, különlegesen formázott "csoki csokor", Bálint napi szeretet-szív és férfiaknak szóló csokiszivar.

A csoki-fantázia mint figyelmesség

A kivitelezéshez szükséges egy fantáziadús virágkötő, aki élvezi az új lehetőségeket. Először készítsük el a néhány csokiból alkotott fantáziacsokor minőségi fényképét, majd mutassuk be egy bolti katalógusban, a weboldalon vagy egy termékismertetőn! Ne feledjük, hogy a csoki-fantázia mint figyelmesség óriási előnye, hogy eláll, és jól variálható minőségi dekorációs anyagokkal!

A hatékony internetes megjelenéshez érdemes felkészülni az online megrendelés és fizetés lehetőségére, valamint az egyeztetett időre történő házhozszállításra is. Ez lehetőséget nyújt arra, hogy az is ajándékot küldhessen, aki távol van a címzettől. Emellett megoldást jelenthet annak is, akinek csak az utolsó pillanatban jut eszébe egy kolléga névnapja.

A vállalkozás logója egy szívet tartó kéz. A kommunikációban mindenhol a "A szeretet figyelmessége távolság nélkül" kerül előtérbe, amit a megrendelő legszokatlanabb igényeihez lehet igazítani, előrendelési és házhozszállítási lehetőséggel.

Tartsuk számon a vevőket!

Bevezetésnél igényes szórólapok kerülhetnek a környék minőségi munkahelyeinek titkárságára és az irodaházakba. A keresztmarketing lehetőségeit biztosíthatják a bevásárlóközpontok márkás bőrárú és ruházati boltjai, ahol egy-egy beváltható kupont adhatunk bizonyos összegű vásárlás felett. Éttermek esetében egy kisebb, figyelmesség-ajándékot lehet átadni, amin szerepel az elérhetőségünk.

Az új "figyelmesség vállalkozás" kiemelt fontosságúnak tartja a vevőnyilvántartást, mert ezzel lehetőség nyílik a személyhez kapcsolódó alkalmak (névnap, Bálint-nap, házassági évforduló) figyelésére, valamint az újdonságokat ismertető ajánlatok pontos célba juttatására. Így alakítható át a delikatesz bolt figyelmesség bolttá: megújulva, egyedi és ezért jól megkülönböztető üzenettel, a célcsoportnak való előny ígéretével, valamint magasabb árréssel.

A sorozat két hét múlva esedékes részében a hatékony médiahasználathoz, hirdetési újságokhoz, Arany-oldalakhoz és webes megjelenésekhez adunk ötleteket.

Keszténé Kiss Jolán

www.marketingpraktikak.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!