3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A harmadik alkalommal megrendezett Metro Global Creative Awards magyarországi fordulóján a szakmai zsűri idén is kiválasztotta a tíz legkreatívabb hirdetést. A "legkreatívabb klasszikus formájú hirdetés" és a "legjobb kreatív formájú hirdetés" kategóriákban összesen 99 pályázó versenyzett a tíz közé jutásért, míg a "legjobb integrált megoldás a Metróval" kategória résztvevői egyből a döntőbe jutnak, helyi forduló nélkül.

A magyarországi zsűrizés eredménye alapján a "legkreatívabb klasszikus formájú hirdetés a Metróban" kategóriában a Magyar Televízió, a Peugeot, a Decathlon, a GTS Datanet, a Pannon, és az Actel mellett az OTP Bank, a Citibank és a Vodafone címlapos hirdetései kerültek be a legjobb tíz közé, áll a társaság közleményében.

A "legjobb kreatív formájú hirdetés a Metróban" kategóriában az olvasók a Sky Europe, az Allianz, az OTP Bank és a Mammut sziget hirdetésére, valamint az Opel Schiller papír körszalagos megoldására, a Budapest Bank, a Raiffeisen Bank és az OTP Bank egyedi megoldású hirdetésére, az Erste Bank "L" alakú címlap hirdetésére és a GTS Datanet kreatív kampányára adhatják le voksaikat.

A legjobb integrált megoldások kategória pályaművei egyből a döntőbe jutnak, helyi forduló nélkül. Így Magyarországot a nemzetközi versenyen a Danone két kampánnyal is képviseli: első kampányának lényege az volt, hogy az ingyenes napilapot egy - a papírtáskához hasonló - tasakba tették, s mellé termékmintát is elhelyeztek, míg a másik kampányban a Danone csak a termékminta eszközt használta. Legjobbak között van még a Budapest Bank tasak illetve sziget formájú hirdetései, a Zepter termékmintát és címoldali szalagot használó megoldása, az Europark tasak és körszalag kampánya, valamint a Vodafone tasak megoldása is.

A verseny magyar fordulójában idén jelentősen több, 105 hirdetés vett részt, amelyek 2006 júniusa és 2007 májusa között jelentek meg a Metro magyarországi kiadásában. Az országos kör után a verseny nemzetközi szinten folytatódik egészen szeptemberig. A zsűrit idén is neves reklámszakemberek alkották: Havasi Raymond, a Havasi Budapest ügyvezető igazgatója, Márkus Krisztina, a McCann Erickson média igazgatója, Balog Olga, a MC MediaCompany média tervezője, Róna Márta, az OMD média igazgatója, Megyer Örs, az Önszabályozó Reklám Testület elnöke és Hivatal Péter, a Metro hírújság vezérigazgatója. Június 29-én az is kiderül, hogy kik vesznek majd részt a nemzetközi döntőn.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!