A "legjobb kreatív formájú hirdetés a Metróban" kategóriában az olvasók a Sky Europe, az Allianz, az OTP Bank és a Mammut sziget hirdetésére, valamint az Opel Schiller papír körszalagos megoldására, a Budapest Bank, a Raiffeisen Bank és az OTP Bank egyedi megoldású hirdetésére, az Erste Bank "L" alakú címlap hirdetésére és a GTS Datanet kreatív kampányára adhatják le voksaikat.
A legjobb integrált megoldások kategória pályaművei egyből a döntőbe jutnak, helyi forduló nélkül. Így Magyarországot a nemzetközi versenyen a Danone két kampánnyal is képviseli: első kampányának lényege az volt, hogy az ingyenes napilapot egy - a papírtáskához hasonló - tasakba tették, s mellé termékmintát is elhelyeztek, míg a másik kampányban a Danone csak a termékminta eszközt használta. Legjobbak között van még a Budapest Bank tasak illetve sziget formájú hirdetései, a Zepter termékmintát és címoldali szalagot használó megoldása, az Europark tasak és körszalag kampánya, valamint a Vodafone tasak megoldása is.
A verseny magyar fordulójában idén jelentősen több, 105 hirdetés vett részt, amelyek 2006 júniusa és 2007 májusa között jelentek meg a Metro magyarországi kiadásában. Az országos kör után a verseny nemzetközi szinten folytatódik egészen szeptemberig. A zsűrit idén is neves reklámszakemberek alkották: Havasi Raymond, a Havasi Budapest ügyvezető igazgatója, Márkus Krisztina, a McCann Erickson média igazgatója, Balog Olga, a MC MediaCompany média tervezője, Róna Márta, az OMD média igazgatója, Megyer Örs, az Önszabályozó Reklám Testület elnöke és Hivatal Péter, a Metro hírújság vezérigazgatója. Június 29-én az is kiderül, hogy kik vesznek majd részt a nemzetközi döntőn.