A kampány célközönsége elsősorban a fiatal korosztály, így a reklámfilmek képi világa nekik szól, miközben feltűnnek az örökifjú középkorúak is a spotokban. A kétféle 60 és 30 mp-es reklámok képi anyaga a McDonald's által megcélzott országokban mindenütt azonos, sőt a cég új jelmondatát is angol nyelven hagyták meg. Ugyanakkor a spotok alatt elhangzó zenét lefordítják a helyi nyelvekre. Ennek kapcsán Bebe, a Back to Black pop együttes frontembere rappel a McDonald's globális kampányának magyar verziójában.
Ami a fiatalokat érintő további mézesmadzag, hogy a reklámzenék készítésében komponista és vokál-énekesként vett részt Justin Timberlake az N'Sync egykori üdvöskéje, Britney Spears volt és Cameron Diaz jelenlegi barátja. Rá kiemelt feladat vár, kiemelt gázsiért: a jövőben a lánc brand ambassadora (márkanagykövete) lesz.
Az új arculat központi eleme a kor életvitelének bemutatása ez köszön vissza a reklámzenében, melynek így népszerűsíti a McDonald's-ot Tony Hawk, aki a tavalyi évben gördeszka világbajnoki címet szerezett. Az amerikai fiatalember népszerűségét jól példázza, hogy a nevével fémjelzett Play Station játék idén a negyedik résszel jelenik meg.
A megújulással a McDonald's célja egy olyan új életstílus létrehozása, mely modern és szerves részét képezi a táplálkozás is.
Kapcsolódó anyagok
Most mindenki együtt: imádom
Hamburgert reklámoz Britney Spears exbarátja
Im lovin it - Magyarországon is
A McDonalds Magyarországon is elindította globális kampányát. A hazánkban 85 étteremmel rendelkező hálózat a márkanév erősödését és az elmúlt időszakban folyamatosan csökkenő forgalom felpörgését szeretné elérni.