2p

A McDonalds Magyarországon is elindította globális kampányát. A hazánkban 85 étteremmel rendelkező hálózat a márkanév erősödését és az elmúlt időszakban folyamatosan csökkenő forgalom felpörgését szeretné elérni.

A kampány célközönsége elsősorban a fiatal korosztály, így a reklámfilmek képi világa nekik szól, miközben feltűnnek az örökifjú középkorúak is a spotokban. A kétféle 60 és 30 mp-es reklámok képi anyaga a McDonald's által megcélzott országokban mindenütt azonos, sőt a cég új jelmondatát is angol nyelven hagyták meg. Ugyanakkor a spotok alatt elhangzó zenét lefordítják a helyi nyelvekre. Ennek kapcsán Bebe, a Back to Black pop együttes frontembere rappel a McDonald's globális kampányának magyar verziójában.

Ami a fiatalokat érintő további mézesmadzag, hogy a reklámzenék készítésében komponista és vokál-énekesként vett részt Justin Timberlake az N'Sync egykori üdvöskéje, Britney Spears volt és Cameron Diaz jelenlegi barátja. Rá kiemelt feladat vár, kiemelt gázsiért: a jövőben a lánc brand ambassadora (márkanagykövete) lesz.

Az új arculat központi eleme a kor életvitelének bemutatása ez köszön vissza a reklámzenében, melynek így népszerűsíti a McDonald's-ot Tony Hawk, aki a tavalyi évben gördeszka világbajnoki címet szerezett. Az amerikai fiatalember népszerűségét jól példázza, hogy a nevével fémjelzett Play Station játék idén a negyedik résszel jelenik meg.

A megújulással a McDonald's célja egy olyan új életstílus létrehozása, mely modern és szerves részét képezi a táplálkozás is.

Kapcsolódó anyagok
Most mindenki együtt: imádom
Hamburgert reklámoz Britney Spears exbarátja




LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!