2p

Az "Áram a jövő energiája" néven szeptembertől image és sales kampányt indít az EDF DÉMÁSZ dél-magyarországi áramszolgáltató. Az október 31-éig tartó kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az elektromos áram mindennapi életünkben betöltött nélkülözhetetlen szerepére. A főüzenet köré épülő kampány két részből áll: egy image részből és az erre épülő, üzleti ügyfeleknek szóló sales kampányból.

Tavaly év elején, Időkapszula néven indította el az EDF DÉMÁSZ országos, több csatornára épülő kommunikációs kampányát, amely közel fél évig tartott. A márkaépítés idén is folytatódik. Az EDF DÉMÁSZ új image kampányát a szeptember elejétől látható országos óriásplakát kampánnyal, illetve televízió műsorok szponzorációjával támogatja, valamint október elejétől televízió szpotokkal népszerűsíti. Az üzleti ügyfeleket megszólító sales kampányt a szeptember közepén induló, célzott online kampány támogatja, illetve az EDF DÉMÁSZ DM-ekkel, valamint eDM-ekkel tájékoztatja a megcélzott fogyasztói kört.

Az image kampányra épülő sales kampány fő célja, hogy az EDF DÉMÁSZ üzleti ügyfeleinek szolgáltató EDF Energia a 2011. november 24-éig esedékes szolgáltató választási határidőig növelje kis- és középvállalati ügyfelei számát. Az EDF a 2012-es Londoni Olimpiai és Paralimpiai Játékok hivatalos támogatója és Fenntartható Fejlődés partnere, és ezért az üzleti ügyfeleket megcélzó sales kampány keretében az EDF DÉMÁSZ a 2012-es évre szerződő partnerek között egy, a 2012-es londoni ötkarikás játékokra szóló kétfős utazást sorsol ki.

„Az áram a jelen és a jövő energiája, elengedhetetlen mindennapi életünkhöz, most induló kampányunkkal is erre szeretnénk felhívni a figyelmet. Az EDF DÉMÁSZ-nál úgy gondoljuk, hogy ügyfeleink elégedettségét leginkább az szolgálja, ha a mindennapi életükhöz és munkájukhoz szükséges és elengedhetetlen alapfeltételt, az elektromos áramot innovatív technológiával, magas színvonalon, és elérhető áron biztosítjuk” - fogalmaz a kampány indulása kapcsán Thierry Le Boucher, az EDF DÉMÁSZ Zrt. elnök-vezérigazgatója.

A szeptembertől október 31-éig tartó image és sales kampány megtervezését és lebonyolítását az Euro RSCG Budapest végzi, a kampány médiatervezését és vásárlását az MPG Hungary (offline) és a Havas Digital Hungary (online) végezték, míg a kampányt támogató kommunikációs feladatokat a Capital Communications látja el.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!