Tavaly év elején, Időkapszula néven indította el az EDF DÉMÁSZ országos, több csatornára épülő kommunikációs kampányát, amely közel fél évig tartott. A márkaépítés idén is folytatódik. Az EDF DÉMÁSZ új image kampányát a szeptember elejétől látható országos óriásplakát kampánnyal, illetve televízió műsorok szponzorációjával támogatja, valamint október elejétől televízió szpotokkal népszerűsíti. Az üzleti ügyfeleket megszólító sales kampányt a szeptember közepén induló, célzott online kampány támogatja, illetve az EDF DÉMÁSZ DM-ekkel, valamint eDM-ekkel tájékoztatja a megcélzott fogyasztói kört.
Az image kampányra épülő sales kampány fő célja, hogy az EDF DÉMÁSZ üzleti ügyfeleinek szolgáltató EDF Energia a 2011. november 24-éig esedékes szolgáltató választási határidőig növelje kis- és középvállalati ügyfelei számát. Az EDF a 2012-es Londoni Olimpiai és Paralimpiai Játékok hivatalos támogatója és Fenntartható Fejlődés partnere, és ezért az üzleti ügyfeleket megcélzó sales kampány keretében az EDF DÉMÁSZ a 2012-es évre szerződő partnerek között egy, a 2012-es londoni ötkarikás játékokra szóló kétfős utazást sorsol ki.
„Az áram a jelen és a jövő energiája, elengedhetetlen mindennapi életünkhöz, most induló kampányunkkal is erre szeretnénk felhívni a figyelmet. Az EDF DÉMÁSZ-nál úgy gondoljuk, hogy ügyfeleink elégedettségét leginkább az szolgálja, ha a mindennapi életükhöz és munkájukhoz szükséges és elengedhetetlen alapfeltételt, az elektromos áramot innovatív technológiával, magas színvonalon, és elérhető áron biztosítjuk” - fogalmaz a kampány indulása kapcsán Thierry Le Boucher, az EDF DÉMÁSZ Zrt. elnök-vezérigazgatója.
A szeptembertől október 31-éig tartó image és sales kampány megtervezését és lebonyolítását az Euro RSCG Budapest végzi, a kampány médiatervezését és vásárlását az MPG Hungary (offline) és a Havas Digital Hungary (online) végezték, míg a kampányt támogató kommunikációs feladatokat a Capital Communications látja el.
mfor.hu