2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Újabb támadást intézett a szépségipar ellen az Unilever. A Dove természetességet hirdető kampányát követően most a fiatal lányok szüleinek figyelmét próbálja felhívni a hamis szépségideálokra.

Egy vörös hajú, tíz év körüli kislány mosolygó képével indul a Dove legújabb szpotja, amelyben a szépségipar arcai és termékei jelennek meg egymást követve hirtelen gyorsasággal. A fehérneműben pózoló hölgyek egytől egyig a formás, feszes idomokat hirdetik, illetve azokat a szereket népszerűsítik, amelyekkel a kívánt hatást érhetjük el. A videó végén ismét egy leánycsapat tűnik fel, amint átsétál a zebrán, a felirat pedig arra buzdítja a szülőket, beszéljenek lányukkal, mielőtt a szépségipar tenné meg.

A Dove-kampány korábbi alkotásaihoz hasonlóan ez is a WPP csoportba tartozó Ogilvy & Mather Worldwide torontói ügynökségének munkája, és a Dove önbecsülés alapítványához kapcsolódik. A szervezet feltett szándéka, hogy programjával 2010-re mintegy 5 millió fiatal lányt ér majd el. A siker érdekében az Unilever még az idén újabb, eddig ismeretlen arcok toborzásába kezd, hogy velük szemléltesse mi is zajlik valójában a szépségiparban, hány stylist, sminkes és grafikus dolgozik azon, hogy egy címlapfotó megszülessen.

A vállalat korábbi kampánya viharos sikert aratott. A YouTube-on több mint 12 millióan nézték végig a képsorokat, így nem csoda, ha a készítők ismét bíznak a sikerben. Néhány órával a videó debütálását követően máris több mint százezer nézője akadt az új reklámnak, s Nagy-Britanniában a Dove nevét említették a legtöbben a blogokban, írja az AdAge.

A Dove márkamenedzserének meggyőződése, hogy a kompromittáló képsorok pozitívan hatnak a brandre. Ugyan a vállalat maga is dollármilliárdokkal részesedik a szépségiparból, remélik, hogy sikerül más irányba terelniük az iparági kommunikációt a fiatalok körében. Hogy valóban sikerül-e elérni a kívánt eredményt, s a vállalat saját imázsának építésére is fel tudja-e használni a reklámokat, azt jelenleg nehéz lenne megjósolni. Annyi bizonyos, hogy a cég több éves, kétszámjegyű növekedése a múlt esztendőben megtorpant.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!