A MÁV-tól kapott válasz alapján a lap azt írta: a Nyugati pályaudvar tehermentesítése érdekében kezdetben az esztergomi és kelebiai vonalak, majd várhatóan Pilisvörösvár és Soroksár, illetve a Kunszentmiklós-Tass állomások között létesülne kapcsolat. A vasúttársaság már a Budapesti Közlekedési Központtal is egyeztetett a kiválasztott helyszínekről. Eszerint az esztergomi-kelebiai összeköttetésen kezdetben félórás ütemes menetrend szerint indulnának a vonatok. Az ehhez szükséges három megállót - Pestújhelyen, Újpalotán és Rákosfalván - már tervezik is.
A napilap szerint a kiviteli tervek 2017-ben készülhetnek el, a kivitelezés 2018-tól indulhat. Várhatóan 6-7 milliárd forintba kerülne a beruházás - írta a Világgazdaság, hozzátéve: a finanszírozás előkészítése már folyamatban van, a MÁV e célra uniós forrást szeretne szerezni.
140 éves a Margit-híd, így nézett ki annó
MTI