A Golden Dove versenyt első alkalommal 2005-ben szervezték meg a szövetség 10 éves fennállásának évfordulójára, célja pedig az volt, hogy sikeres direkt marketing kampányokat mutasson be és díjazza a legjobb alkotásokat. 2012-ben a verseny kommunikációjával Arany LolliPOP díjat nyert a Café Communications. Az idei Golden Dove versenyre a hazai kampányok mellett nemzetközi nevezéseket is várnak, minden olyan kampány nevezhető az alábbi kategóriákban, melyek a 2012.01.01. és a 2013.06.15. közötti időszakban valósultak meg:
- Leginnovatívabb kampány
- Legkreatívabb kampány
- Leghatékonyabb kampány
- Legjobb Direct mail
- Legjobb integrált kampány
- Best Mobile Solution
A DIMSZ szeptember 20-ig várja a nevezéseket, a beérkezett kampányokból pedig Best of region különdíjat is kiosztanak. A Golden Dove nyertesei automatikusan a világ legrangosabb nemzetközi direkt marketing versenyének, az ECHO-nak a második fordulójába kerülnek be.
A versenytől a szervezők azt várják, hogy felvonultassa a direkt kommunikációs szakma teljes eszközparkjának kiemelkedő megoldásait az offline és az online eszközökön keresztül a komplex integrált kampányokig. Minden olyan kampány nevezhető, amely a direktkommunikáció kritériumainak megfelel; vagyis interaktív, mérhető és személyesen szólítja meg a fogyasztót.
mfor.hu