2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013-ban is megszervezi a direktkommunikációs szakma rangos versenyét, az idei évben pedig a hazai pályaművek mellett nemzetközi nevezéseket is várnak. A Golden Dove nyertesei automatikusan a világ legnevesebb nemzetközi direkt és interaktív marketing versenyének, az ECHO-nak a második fordulójába kerülnek be. Jelenleg az egyik tavalyi nyertes, a Draftfcb - Chevrolet Like Machine kampányáért szoríthat a hazai közönség.

A Golden Dove versenyt első alkalommal 2005-ben szervezték meg a szövetség 10 éves fennállásának évfordulójára, célja pedig az volt, hogy sikeres direkt marketing kampányokat mutasson be és díjazza a legjobb alkotásokat. 2012-ben a verseny kommunikációjával Arany LolliPOP díjat nyert a Café Communications. Az idei Golden Dove versenyre a hazai kampányok mellett nemzetközi nevezéseket is várnak, minden olyan kampány nevezhető az alábbi kategóriákban, melyek a 2012.01.01. és a 2013.06.15. közötti időszakban valósultak meg:

  • Leginnovatívabb kampány
  • Legkreatívabb kampány
  • Leghatékonyabb kampány
  • Legjobb Direct mail
  • Legjobb integrált kampány
  • Best Mobile Solution

A DIMSZ szeptember 20-ig várja a nevezéseket, a beérkezett kampányokból pedig Best of region különdíjat is kiosztanak. A Golden Dove nyertesei automatikusan a világ legrangosabb nemzetközi direkt marketing versenyének, az ECHO-nak a második fordulójába kerülnek be.
A versenytől a szervezők azt várják, hogy felvonultassa a direkt kommunikációs szakma teljes eszközparkjának kiemelkedő megoldásait az offline és az online eszközökön keresztül a komplex integrált kampányokig. Minden olyan kampány nevezhető, amely a direktkommunikáció kritériumainak megfelel; vagyis interaktív, mérhető és személyesen szólítja meg a fogyasztót.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!