1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A közlemúltban elindult a Kaiser sörök imázs erősítését hivatott spotok második sorozata.

A közlemúltban elindult a Kaiser sörök imázs erősítését hivatott spotok második sorozata.

A Lowe GGK szervezésében június közepe óta tart a Brau Union Hungária Sörgyárak Rt. Kaiser márkájának legújabb kampánya. Ennek során a márka új üvegének bevezetésével elindított imázs további erősítését célozták meg.

Elsődleges célcsoportnak a tizennyolc év feletti férfiakat jelölték meg, ezt szolgálja a kampány üzenet is, amely arra az ötletre épül, hogy a Kaiser a legfontosabb dolog a férfiak életében és minden másnak rivalizálnia kell vele. A kampány a TV2 és az RTL Klub kereskedelmi csatornákon és óriásplakáton jelenik meg. A kivitelezést a Lowe GGK, míg a médiateendőket az IMG - Inter Media Group jegyzi.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!