Csányi Sándor színművészt, Talmácsi Gábor gyorsasági motorversenyzőt és Sebestyén Balázs televíziós műsorvezetőt kérték fel a Gillette magyarországi képviselői, hogy próbálják ki a cég legújabb borotváját, a Fusiont és a Fusion Powert. A talk show megoldást a vállalat csak a sajtó tájékoztatására alkalmazta, tudtuk meg Papp Andrástól, aki a Procter & Gamble RSC Kft.-nél a márka külkapcsolatokért felelős vezetője, azaz a bevásárlóközpontokban nem a celebritások fogják népszerűsíteni a terméket.
A március elejétől boltokba kerülő termékcsaládhoz széles körű kampány kapcsolódik. Márciustól márkasite-ot indít a vállalat, az elkészítésért az Ogilvy felelős. Tévékampány is erősíti a termékbevezetést, a reklámfilm Amerikában készült, a BBDO munkája.
A promóció keretében a fogyasztók bevásárlóközpontokban, hipermarketekben és szórakozó helyeken próbálhatják majd ki a termékeket. A márciusi debütálás regionális bevezetés lesz, az USA-ban és Nagy Britanniában tavaly nyáron került a boltokba a termékcsalád.
A célcsoportot a 18-35 éves korosztály alkotja, ahogy Papp Andrástól megtudtuk a réteg fogékony az új borotvák iránt. Ugyan az utóbbi néhány évben az elektromos borotvák is elindultak hódító útjukra, ez a kategória még mindig csak mintegy tíz-húsz százalékos arányban részesedik a teljes hazai piacból.
Menedzsment Fórum