2p

Rendhagyó sajtótájékoztató keretében mutatta be legújabb termékcsaládját a Gillette. Kapócs Zsóka háziasszonykodása mellett három közéleti személyiség tesztelte a márciustól kapható borotvát.

A férfiak 31 százalékának szőrös az arca

Csányi Sándor színművészt, Talmácsi Gábor gyorsasági motorversenyzőt és Sebestyén Balázs televíziós műsorvezetőt kérték fel a Gillette magyarországi képviselői, hogy próbálják ki a cég legújabb borotváját, a Fusiont és a Fusion Powert. A talk show megoldást a vállalat csak a sajtó tájékoztatására alkalmazta, tudtuk meg Papp Andrástól, aki a Procter & Gamble RSC Kft.-nél a márka külkapcsolatokért felelős vezetője, azaz a bevásárlóközpontokban nem a celebritások fogják népszerűsíteni a terméket.

A március elejétől boltokba kerülő termékcsaládhoz széles körű kampány kapcsolódik. Márciustól márkasite-ot indít a vállalat, az elkészítésért az Ogilvy felelős. Tévékampány is erősíti a termékbevezetést, a reklámfilm Amerikában készült, a BBDO munkája.

Balról jobbra: Talmácsi Gábor, Sebestyén Balázs, Csányi Sándor, Kapócs Zsóka


A promóció keretében a fogyasztók bevásárlóközpontokban, hipermarketekben és szórakozó helyeken próbálhatják majd ki a termékeket. A márciusi debütálás regionális bevezetés lesz, az USA-ban és Nagy Britanniában tavaly nyáron került a boltokba a termékcsalád.

A célcsoportot a 18-35 éves korosztály alkotja, ahogy Papp Andrástól megtudtuk a réteg fogékony az új borotvák iránt. Ugyan az utóbbi néhány évben az elektromos borotvák is elindultak hódító útjukra, ez a kategória még mindig csak mintegy tíz-húsz százalékos arányban részesedik a teljes hazai piacból.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!