2p

Mi a legnagyobb probléma a hazai felsőoktatásban?
És a gazdaságban? Mennyit ér egy magyar egyetemi diploma?
Online Klasszis Klub élőben Ádám Zoltánnal, a Corvinusról elbocsátott egyetemi oktatóval

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a szakértőtől!

2024. október 9. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kardos Gábor, a Ringier digitális üzletág igazgatója 2013. június 1-ével távozik a társaságtól. Utódja Szelke Barnabás lesz, aki széleskörű nemzetközi és hazai tapasztalatokkal rendelkezik a digitális üzlet és digitális fejlesztések terén - írja a Ringier közleménye.

Kardos Gábor a médiavállalat digitális üzletágát 2012 januárjától irányította. A Ringier és a szakember az elmúlt másfél évet egyaránt nagyon sikeresnek tartja.

A már ismert új termékeken kívül a szakember irányítása mellett készült a  hamarosan közönség elé kerülő újszerű Nemzeti Sport mobil alkalmazás valamennyi kiemelt platformra, és megújul a Blikk portálja is.

"A Ringier a 2012-es évben létrehozta azokat a stratégiai alapokat, amelyek a jövőben szükségesek az üzletileg is sikeres digitális működéshez. A portfolió tisztításával, a megújult termékekkel, a stratégiai fókuszok meghatározásával az idei évben több jelentős lépést is tervez a Ringier. Kardos Gábor stratégiai munkája, látásmódja, digitális piaci ismeretei hozzásegítették a céget a jövőbeli sikerek eléréséhez. Sok sikert kívánok Gábornak is új terveihez - mondta el Mihók Attila, a Ringier ügyvezető igazgatója.”

A Ringier digitális üzletág igazgatója Szelke Barnabás lesz

A szakember széleskörű nemzetközi és hazai tapasztalatokkal rendelkezik a digitális üzlet és digitális fejlesztések terén. Pályafutását az Uproar Inc.-nál kezdte, ahol kezdetben szoftver mérnökként, majd projektvezetőként dolgozott.

2003-ban ő szervezte a Ringier egyik legnépszerűbb olvasói játékát, a Focigurut, mely már akkor négy különböző platformon – web, wap, sms, ivr – volt elérhető.

Szelke Barnabás 2004 óta az online sportfogadási szektor nemzetközileg is elismert szakembere, aki jelenleg a Bet365 magyarországi marketing tanácsadója. Korábban a Szerencsejáték Zrt. vezérigazgatói tanácsadójaként az online sportfogadási terület versenyképes működését készítette elő. Ezt megelőzően a BetClic online marketing menedzsereként a magyar nyelvű oldal elindulásáért és bevezetéséért volt felelős.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!