Kardos Gábor a médiavállalat digitális üzletágát 2012 januárjától irányította. A Ringier és a szakember az elmúlt másfél évet egyaránt nagyon sikeresnek tartja.
A már ismert új termékeken kívül a szakember irányítása mellett készült a hamarosan közönség elé kerülő újszerű Nemzeti Sport mobil alkalmazás valamennyi kiemelt platformra, és megújul a Blikk portálja is.
"A Ringier a 2012-es évben létrehozta azokat a stratégiai alapokat, amelyek a jövőben szükségesek az üzletileg is sikeres digitális működéshez. A portfolió tisztításával, a megújult termékekkel, a stratégiai fókuszok meghatározásával az idei évben több jelentős lépést is tervez a Ringier. Kardos Gábor stratégiai munkája, látásmódja, digitális piaci ismeretei hozzásegítették a céget a jövőbeli sikerek eléréséhez. Sok sikert kívánok Gábornak is új terveihez - mondta el Mihók Attila, a Ringier ügyvezető igazgatója.”
A Ringier digitális üzletág igazgatója Szelke Barnabás lesz
A szakember széleskörű nemzetközi és hazai tapasztalatokkal rendelkezik a digitális üzlet és digitális fejlesztések terén. Pályafutását az Uproar Inc.-nál kezdte, ahol kezdetben szoftver mérnökként, majd projektvezetőként dolgozott.
2003-ban ő szervezte a Ringier egyik legnépszerűbb olvasói játékát, a Focigurut, mely már akkor négy különböző platformon – web, wap, sms, ivr – volt elérhető.
Szelke Barnabás 2004 óta az online sportfogadási szektor nemzetközileg is elismert szakembere, aki jelenleg a Bet365 magyarországi marketing tanácsadója. Korábban a Szerencsejáték Zrt. vezérigazgatói tanácsadójaként az online sportfogadási terület versenyképes működését készítette elő. Ezt megelőzően a BetClic online marketing menedzsereként a magyar nyelvű oldal elindulásáért és bevezetéséért volt felelős.
mfor.hu