Úgy tűnik az Egyesült Államok törvényhozóinak elegük lett a direkt marketing eszköztárából, így a do-not-call, kérem, ne hívjon lista után egy do-not-email, kérem, ne küldjön email lista bevezetését szeretnék elérni. Legalábbis Charles Schumer szenátor tervei szerint a Federal Trade Commission (amerikai központi kereskedelmi hivatal) egy országos listát állítana össze, hasonlóan a do-not-call telemarketinges listához, amely októbertól lép életbe és már most több, mint 26 millióan kérték regisztrációjukat a listára, így remélve a telefonon érkező különböző ajánlatok elkerülését.
Az amerikai Direkt Marketing Szövetség természetesen mindent megtesz annak érdekében, hogy az újabb érvágást elkerülje. A Szövetség szerint csak a do-not-call listának a következményeként a 6 és fél millió telemarketingből élő emberből 2 millió az utcára fog kerülni, így egy újabb tiltó lista teljesen a padlóra küldheti az iparágat. A Szövetség ezért széleskörű összefogást probál elindítani a tervezett ellen, aláírásokat gyűjtve az érintett vállalalatok részvételével.
Kérem, ne küldjön emailt
Úgy tűnik az Egyesült Államok törvényhozóinak elegük lett a direkt marketing eszköztárából, így a do-not-call, kérem, ne hívjon lista után egy do-not email, kérem, ne küldjön email lista bevezetését szeretnék elérni.