A Tv 2 augusztusban, az RTL Klub szeptemberben ért el hirdetési bevételcsúcsot - írja a Világgazdaság.
Míg az idei év első kilenc hónapjában az RTL Klub árbevétele 8 százalékkal, közel 18 milliárd forintra nőtt, addig a Tv 2 az év első nyolc hónapjában 38 százalékos növekedéssel 13,79 milliárd forint reklámbevételt tudott felmutatni. Palincsár László, az Initiative Media médiaigazgatója a Világgazdaságnak nyilatkozva elmondta, hogy az idei ősz minden eddiginél nagyobb keresletet, és ennél fogva magasabb hirdetési bevételeket hoz majd a kereskedelmi televízióknak. Véleménye szerint a hirdetők a 2003-as marketingbüdzsékben a tv-koncentrációját tovább fokozták, így idén ősszel a televíziók a reklámidők korlátoltsága miatt különböző felárakkal próbálják majd a maximális hirdetési bevételeket elérni. Sőt, "büntetik" majd azokat a reklámozókat, akik az éves vállalásuk felett költve helyet foglalnak el a vállalásukat még teljesíteni akaró hirdetőktől - írja a Világgazdaság.
Kapcsolódó anyag:
128 milliárdos a magyar reklámpiac
Kereskedelmi televíziók: csúcsrajárás idén ősszel
Úgy tűnik a magyar gazdaságban tapasztalható problémák ellenére, vagy talán éppen azért, a magyar kereskedelmi televíziók rekordbevételeket értek el az idei év harmadik negyedében.