2p

Összeomlik vagy magára talál a magyar gazdaság?
Tartogat még meglepetéseket Trump?
Ki profitálhat Gyurcsány Ferenc távozásából?

Online Klasszis Klub élőben Lengyel Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves politológust, közgazdászt!

2025. május 20. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Úgy tűnik a magyar gazdaságban tapasztalható problémák ellenére, vagy talán éppen azért, a magyar kereskedelmi televíziók rekordbevételeket értek el az idei év harmadik negyedében.

A Tv 2 augusztusban, az RTL Klub szeptemberben ért el hirdetési bevételcsúcsot - írja a Világgazdaság.

Míg az idei év első kilenc hónapjában az RTL Klub árbevétele 8 százalékkal, közel 18 milliárd forintra nőtt, addig a Tv 2 az év első nyolc hónapjában 38 százalékos növekedéssel 13,79 milliárd forint reklámbevételt tudott felmutatni. Palincsár László, az Initiative Media médiaigazgatója a Világgazdaságnak nyilatkozva elmondta, hogy az idei ősz minden eddiginél nagyobb keresletet, és ennél fogva magasabb hirdetési bevételeket hoz majd a kereskedelmi televízióknak. Véleménye szerint a hirdetők a 2003-as marketingbüdzsékben a tv-koncentrációját tovább fokozták, így idén ősszel a televíziók a reklámidők korlátoltsága miatt különböző felárakkal próbálják majd a maximális hirdetési bevételeket elérni. Sőt, "büntetik" majd azokat a reklámozókat, akik az éves vállalásuk felett költve helyet foglalnak el a vállalásukat még teljesíteni akaró hirdetőktől - írja a Világgazdaság.

Kapcsolódó anyag:
128 milliárdos a magyar reklámpiac

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!