A Magyar Telekom a Grey Worldwide Hungary-t és a Kirowskit választotta online kreatív- és médiaügynökségi feladatok ellátására. A vállalatcsoport a kiválasztott cégeken keresztül végzi a T-Mobile, a T-Com, a T-Online, a T-Systems és a T-Kábel márkák online hirdetési és reklámtevékenységét 2008-ban.
A Magyar Telekom 2007. szeptember 18-án meghirdetett nyílt tenderének célja olyan ügynökségek kiválasztása volt, amelyek hatékonyan tudják támogatni a Csoport márkáinak marketingkommunikációját online kreatív, online média és online kommunikációs stratégiai területeken.
A többlépcsős tender – amelyre összesen 14 ügynökség jelentkezett – lebonyolítása előminősítéses eljárás keretében, 4 fordulóban zajlott. A pályázat kidolgozására felkért ügynökségek két kategóriában kapták a feladatokat: stratégiai-kreatív és stratégiai médiatervezés témában.
Az eredmény alapján a Grey kreatív tervezési, valamint kommunikációs stratégiaalkotási feladatokat végez majd a cégnél. A Kirowski is részt vesz ezekben a munkákban, de rá bízza a cég a médiatervezési és vásárlási feladatokat is. A két cég minden T-Mobile, T-Com, T-Online, T-Systems és T-Kábel) 2008. évi online marketingkommunikációs feladatait.
A Magyar Telekom csoport online reklámköltése 2006-ban listaáron számítva közel 760 millió forint volt.
Menedzsment Fórum