1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A kínai SAIC Motor, az ázsiai ország vezető járműipari vállalkozása, amely a General Motors és a Volkswagen cégek helyi vegyesvállalati gyártópartnere is, bejelentette, hogy legalább 20 milliárd jüant, mintegy 2,7 milliárd dollárt fog költeni 2012-ig 20-30 saját modell kifejlesztésére.

Ez azt is jelenti, hogy korábbi fejlesztési terveit mintegy felével növeli. A saját gyártmányfejlesztéshez nem az amerikai és a német cégtől, hanem brit és koreai gyáraktól szerez technológiát.

A SAIC ezzel azt reméli, hogy fej-fej melletti versenyhelyzetet teremt a nagy tengeren túli riválisokkal. A hazai piac ígéretes fejlődésére alapozza fejlesztési elképzeléseit: idén a kínai autópiac csaknem negyedével bővült, az újautó-eladások október végére elérték a 7 millió 150 ezer darabot.

A kínai autógyártó azt tervezi, hogy 2010-re saját márkáinak éves eladása 600 ezer autó körül alakul.

A sanghaji SAIC részvényeinek 51 százaléka a koreai Ssangyong kezében van. A kínai gyártó 2005 óta birtokosa a néhai brit MG és Rover modellterveinek.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!