2p

Az étteremlánc az eset miatt panaszkezelési tréninget szervez a dolgozóinak.

A KFC-t is üzemeltető AmRest Kft. ügyvezetője, a KFC regionális igazgatója, Fukcius Tamás hétfő este közleményben reagált a nagy port kavart újságíróverésre. Mint ismert, vasárnap este a KFC Király utcai egységében egy biztonsági őr véresre verte az Index.hu tartalomfejlesztési vezetőjét, Szabó Zoltánt, miután ő a barátságtalan kiszolgálás miatt el akarta kérni a vendégkönyvet. Fukcius a következőket írta:

"Nagyon sajnáljuk a vasárnap este, a Király utcai éttermünkben történt eseményeket. Teljes mértékben vállaljuk a felelősséget a történtekért és hiszünk abban, hogy minden vendégünknek joga van, hogy a legjobb kiszolgálást és a legfinomabb ételeket élvezhesse nálunk, ezért megdöbbenéssel értesültünk a Király utcai KFC-ben történtekről. A biztonsági őr és néhány alkalmazottunk részéről tanúsított viselkedés teljes mértékben ellentétes a cég értékeivel, továbbá az általános emberi értékekkel, az udvariasság és a vendéglátás alapelveivel."

Mint írja, a megvert újságíróval felvették a személyes kapcsolatot, bocsánatot kérnek tőle, az általa igényelt 500 ezer forintos kárpótlást pedig szívesen átutalják a Szabó által meghatározott magyar karitatív szervezet, alapítvány számlájára.

Az ügy kivizsgálását, azonnal megkezdték. Ennek kapcsán egyelőre ennyit tudnak nyilatkozni:

"Habár az incidenst okozó biztonsági őr nem a mi alkalmazottunk, hanem egy alvállalkozó biztonsági szolgálaté, teljes felelősséget vállalunk a tetteiért. Már felvettük a kapcsolatot az alvállalkozó cég vezetésével és világossá tettük számukra, hogy az alkalmazottjaik effajta viselkedése elfogadhatatlan számunkra. Ennek fényében az érintett biztonsági őrt elbocsájtották. Annak érdekében, hogy megbizonyosodjunk, hogy a biztonsági szolgálatot nyújtó cég a mi alapértékeink szerint kezeli vendégeinket, a céggel való együttműködést felülvizsgáljuk."

Az étterem műszakvezetőjét is felfüggesztették, amíg az eset vizsgálata le nem zárul, a KFC dolgozóinak pedig újra oktatják a vendégek kezelésével kapcsolatos alapelveiket illetve panaszkezelési tréninget szerveznek. Végül azt írták, ez egy elszigetelt eset volt, és nem összeegyeztethető azzal, ahogy a vendégeiket fogadni szeretnék.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!