1p

2009-től felhagy az Oscar-gála hosszú időre visszatekintő szponzorálásával a General Motors Corp. (GM), számol be a The Wall Street Journal.

A gazdasági lap szerint az amerikai autóipari óriás azután döntött a visszalépésről, hogy jelentősen csökkent a hirdetési hajlandósága a televízióban.

A GM a legnevesebb filmes kitüntetés egyik legnagyobb hirdetője volt, az idei gálára mintegy 13,5 millió dollár értékben költött reklámozásra a TNS Media Intelligence kutatása szerint.

A General Motors egyelőre nem kommentálta a sajtóértesülést, számol be a Reuters hírügynökség.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!