2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egy felháborodott riportalany a közvélemény értesítésének email formáját választotta, és ennek nyomán elérte, hogy a műsort készítő tv2 képviselője elnézést kért tőle, és értesítették arról, hogy az őt sértő műsor szerkesztőjét elbocsátották.

A múlt héten sokan megkapták azt a széles körben terjedő elektronikus levelet, melyben egy rendezvényszervező cég ügyvezetője felháborodottan tiltakozik, amiért rossz fényben tüntette fel az Aktív című műsor.

Az utólag összevágott műsorból az derül ki, hogy a Sherlock Event Rendezvényügynökség - a valóságnak nem megfelelő módon - chippendale fiúk közvetítésére vállalkozik. A cég vezetőjének, Marik Péternek a nyilatkozatát úgy vágták bele egy chippendale-showról készített anyagba, hogy az derült ki: 180 ezer forintért vállalkoznak ilyen típusú szolgltatás közvetítésére is.

"Képesek egy kis botrányszagú anyagért becsületes cégek, emberek jó hírnevét vásárra vinni." - adta közre véleményét az email-ben a cég vezetője. "Hány és hány normális ember riportját vághatják így össze nap mint nap, hányan járhatnak -járhattak így?"

A televíziós csatorna gyorsan reagált az interneten terjedő levélre, melyet a cégvezető üzleti partnereihez juttatott el először, majd ebből a körből továbbadták széles körben - és a riportot készítő kolléganőjüktől azóta megváltak.

Az ügy érdekessége, hogy a Sherlock Event nem tiltakozott hivatalosan a televíziós csatornánál, hanem csak az interneten adta közzé tiltakozását. A rendezvényszervező cég emailes tiltakozása újabb példa arra, hogy az internetnek ma már Magyarországon is jelentős véleményformáló és érdekérvényesítő szerepe van.

Hasonló esetként lehet említeni a közelmúltból a Danone ellenes internetes kampányt, mely szintén úgy ért el eredményt, hogy nem terjedt túl a világhálón.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!