Február 16-25. között megújul az E.ON ügyfélkezelési rendszere. Az informatikai háttérrendszer fejlesztésére a még gyorsabb kiszolgálás, korszerűbb és biztonságosabb adatkezelés érdekében van szükség. Mivel az E.ON Hungária csoport Magyarországon több mint hárommillió ügyfelet szolgál ki, az átállás komoly előkészületeket igényel, és lebonyolítása sem történhet meg észrevétlenül, egyik napról a másikra.
Február 16. 22 óra és február 25. között, a fejlesztés időszaka alatt továbbra is fogadja a vállalat a hibabejelentéseket telefonon, személyesen és írásban; az ügyfelei kérésére végrehajtja a visszakapcsolásokat; elérhető az általános tájékoztatás telefonon, személyesen és írásban is. Emellett változatlanul lehetőség lesz a mérőállás rögzítésére automatán, sms-ben, online és az ügyfélszolgálatok termináljain, valamint az előre fizetős mérők feltöltésére is. A rendszerfrissítés miatt semmilyen plusz költség vagy díjváltozás nem jelentkezik az ügyfeleinél
Korlátozottan lesz azonban elérhető a vállalat ügyfélkezelési rendszere, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól. Az ügyfeleknek érdemes felkészülniük, hogy a februári esedékességű számlák a megszokottnál korábban érkezhetnek, a szokásos fizetési határidő azonban változatlanul rendelkezésre áll majd. A csoportos beszedési megbízással fizető ügyfeleknél a fejlesztés megkezdéséig esedékes számláknál nem lesz változás, a rendszerfrissítés idejére eső számlák esetén azonban a megszokottnál később vonhatják majd le a havi díjat. Éppen ezért előfordulhat, hogy egy h ónapon belül kétszer történik levonás, így szükség esetén a limitkorlát emelésére érdemes lesz odafigyelni, hogy a megfelelő fedezet rendelkezésre álljon.
Az átállás ideje alatt az online ügyintézési rendszerben csak a mérőállás bejelentés funkció lesz elérhető, Komfort Kártyával való számlafizetésre pedig nem lesz lehetőség. Az ügyfélszolgálati irodák nyitvatartási rendje nem változik, azonban a munkatársak sok esetben csak rögzíteni tudják a megkereséseket, ezek megválaszolása utólag, írásban történik majd.
Az ügyfélszolgálati rendszer megújításának tervezésekor az E.ON szakemberei számára fontos szempont volt, hogy a munkálatok ideje alatt ügyfeleik a lehető legkisebb mértékben érzékeljenek változást az ügyfélszolgálat minőségében. A szolgáltató ugyanakkor arra kéri fogyasztóit, hogy amennyiben ügyintézést terveznek, akkor lehetőleg az átállás időszaka előtt, vagy azt követően vegyék fel a kapcsolatot az E.ON ügyfélszolgálatával, elkerülve az esetleges torlódást vagy hosszabb várakozási időt.
mfor.hu