Az adózott eredmény 303 millió euróra mérséklődött az egy évvel korábbi 560 millióról. A társaság szerdai közlése szerint a bevételek 4,3 százalékkal 2,61 milliárd euróra zsugorodtak, de egyik legfontosabb piacán, Közép-Kelet-Európában nagyobb volt a visszaesés, mint Németországban, ahol a csoport lapjai viszonylag jól szerepeltek a válság ellenére.
Az EBITDA (kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredmény) 31 százalékkal 333,7 millió euróra mérséklődött. A társaság vezetése arra számít, hogy az idén 10 százalékkal növekszik az EBITDA 2009-hez képest a költségcsökkentési program folytatásának eredményeképpen, a bevételeket nagyjából a tavalyi szinte várják.
A csoport forgalmának egyötödét adó digitális média üzletág bevétele 4,7 százalékkal nőtt. A vezetés részvényenként 4,40 euró osztalék kifizetésére tett javaslatot, ez ugyanannyi, mint 2008-ban.
MTI