2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egyéves országos ATL kampányt indított a Hankook Tire rácalmási gyára. A 2013. július 15-től 2014. július 14-ig tartó kampány fő eleme a budapesti Petőfi-híd budai hídfőjénél, a BME (Budapesti Műszaki Egyetem) épületén található óriás építési háló, amely jelenleg az ország egyik legnagyobb reklámfelületének számít. A kampány célja, hogy a nemrégiben bővítést bejelentő vállalat tovább erősítse ismertségét az országban és felhívja a munkavállalók figyelmét a közeljövőben esedékes további 950 munkahely betöltésére.

Egyéves országos ATL kampányt indított a prémium gumiabroncsgyártó Hankook Tire rácalmási gyára. A kampány fő eleme a budapesti Petőfi-híd budai hídfőjénél, a BME épületén található óriás építési háló. A 923 négyzetméteres építési háló jelenleg hazánk egyik legnagyobb reklámfelülete. Emellett országszerte még öt helyszínen találhatók Hankook reklámfelületek, köztük a budapesti Ferihegyi út és Vak Bottyán utca találkozásánál, valamint vidéki nagyvárosokban, köztük Kecskeméten, Miskolcon, Szegeden és Győrben, 33,5 nm-től egészen 104 nm-es felületekig.

A kampány elsődleges célja a munkáltatói márkaépítés és ismertség növelése Magyarországon, hiszen a vállalat rácalmási gyáregységének 2013 májusában bejelentett harmadik beruházási üteme kapcsán a Hankook – a meglévő éves 12 millióról további 5 millióval – összesen, éves szinten 17 millió abroncs legyártására kívánja tovább növelni gyártó kapacitását, amellyel további 950 munkahely betöltésére nyújt lehetőséget. A cég jelenleg már több mint 2000 alkalmazottat foglalkoztat Rácalmáson.

A reklámfelületeken található üzenet, a "Bízd ránk magad!", a magyarországi magas minőségű gyártásra utal, amelynek a munkavállalók felé is közvetített üzenete van. A képi világ a világszinten elismert európai túraautó versenysorozat, a DTM (Deutsche Tourenwagen Masters) elemeit használja fel, hiszen a verseny – a megújított szerződésnek köszönhetően – a vállalat elsőrangú gumiabroncs technológiájára fog támaszkodni a következő, 2014-ben kezdődő hároméves időszakban is. A DTM résztvevői így 2016-ig biztosan a Hankook „Ventus” gumiabroncs-sorozatával fognak versenyezni.

A Hankook Tire reklámkampányának kivitelezője a Katand ARG Magyarország Kft., a kampány teljes időszaka 2013. július 15-től – 2014. július 14-ig tart.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!