2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Nokia 6630-as telefon piaci bevezető kampányával nyerte meg az M&M Europe Awards díját a Metro.

A Nokia 3G 6630-as készülékének bevezető kampányának üzenete az volt, hogy az új telefon WAP-on keresztül szinte azonnal képes híreket és egyéb információkat közvetíteni a felhasználó számára. A Metro International ötleteként a napilapban megjelent hirdetéseken a telefonon szereplő főcímek, hírek és képek megegyeztek az aznapi újság hírek, pénzügy, szórakozás és sport rovatának főcímeivel.

Ahogy a Metro is az egész világon a legfrissebb híreket közli, az "Új generáció, új hatalom" című kampány kreatívjai is naponta változtak a friss híreknek megfelelően, így a hirdetések tökéletes összhangban voltak a napi aktualitásokkal. Az adaptációkat naponta éjjel háromig készítették el a Metro munkatársai, Adam Harris, a Metro International kreatív hirdetési osztályának vezetésével, több héten át, összesen tíz európai országban (Franciaországban, Spanyolországban, Olaszországban, Svédországban, Dániában, Finnországban, Hollandiában, Görögországban, Portugáliában és az Egyesült Királyságban).

A kampány végeztével, a megkérdezett olvasók 88 százaléka emlékezett a hirdetésre, míg 64 százalékuk pozitívan nyilatkozott a márkáról és a termékről. Miután az összes márkára utaló logót és egyéb márkajelzést eltakarták, 54 százalékuk továbbra is felismerte a Nokia-hirdetéseket, 43 százalékuk mondta, hogy a hirdetés hatására felmerült benne a szándék, hogy megvásárolja a terméket.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!