2p

A Nokia 6630-as telefon piaci bevezető kampányával nyerte meg az M&M Europe Awards díját a Metro.

A Nokia 3G 6630-as készülékének bevezető kampányának üzenete az volt, hogy az új telefon WAP-on keresztül szinte azonnal képes híreket és egyéb információkat közvetíteni a felhasználó számára. A Metro International ötleteként a napilapban megjelent hirdetéseken a telefonon szereplő főcímek, hírek és képek megegyeztek az aznapi újság hírek, pénzügy, szórakozás és sport rovatának főcímeivel.

Ahogy a Metro is az egész világon a legfrissebb híreket közli, az "Új generáció, új hatalom" című kampány kreatívjai is naponta változtak a friss híreknek megfelelően, így a hirdetések tökéletes összhangban voltak a napi aktualitásokkal. Az adaptációkat naponta éjjel háromig készítették el a Metro munkatársai, Adam Harris, a Metro International kreatív hirdetési osztályának vezetésével, több héten át, összesen tíz európai országban (Franciaországban, Spanyolországban, Olaszországban, Svédországban, Dániában, Finnországban, Hollandiában, Görögországban, Portugáliában és az Egyesült Királyságban).

A kampány végeztével, a megkérdezett olvasók 88 százaléka emlékezett a hirdetésre, míg 64 százalékuk pozitívan nyilatkozott a márkáról és a termékről. Miután az összes márkára utaló logót és egyéb márkajelzést eltakarták, 54 százalékuk továbbra is felismerte a Nokia-hirdetéseket, 43 százalékuk mondta, hogy a hirdetés hatására felmerült benne a szándék, hogy megvásárolja a terméket.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!