Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	

Szerdán délután Magyarországra érkezett az aranylabdás labdarúgó Luis Figo, aki a Szentkirályi Ásványvíz reklámarca lesz a jövőben. A játékossal már szerda este forgatják azt a reklámfilmet, melyet áprilistól - kizárólag a magyar piacon - fognak vetíteni, tudta meg az mfor.hu a sztárt bemutató sajtótájékoztatón.

Viszonylag kevesen voltak kíváncsiak a Szentkirályi új márkastratégiájára, vagy a Luis Figóval készülő kampány részleteire a labdarúgó bemutatására rendezett szerdai sajtótájékoztatón, jóval inkább érdekelte az újságírókat a híresség sportolói pályafutása. Így keveseknek tűnhetett fel, hogy miközben előzetesen a társaság igazgatója Balogh Levente a nemzetközi piaci jelenlét erősítésével magyarázta a világsztár igazolását, addig a cégvezető a kampány kapcsán leszögezte, hogy az új reklámarccal kötött kétéves szerződés értelmében egyenlőre csak a magyar piacon fog futni a reklámfilm.

Pedig a kampány szpotja a magyar viszonyokhoz képest meglehetősen nagyratörő, hiszen nemcsak a főszereplő, Figo klasszis a maga műfajában, de a reklámfilm rendezője is. A szerda éjszaka és csütörtökön rögzítésre kerülő reklámfilmet Guy Nattiv dirigálja, aki a 2002-es Nemzetközi Berlini Filmfesztivál rövidfilm kategóriájában kapott Kristály Medve díjat. Mint az a sajtótájékoztatón kiderült, 40 fős stáb fogja segíteni a rendezőt, és a film forgatása miatt rövid időre az üzem egyes területein leállítják a termelést. A kész anyaggal a hazai közönség áprilisban találkozhat, akkor indul a labdarúgó közreműködésével a Szentkirályi kampánya.

Ugyan a piacvezető ásványvízmárka, a Szentkirályi továbbra is a hazai fogyasztókra koncentrál, ám szeretnének folyamatosan terjeszkedni a nemzetközi piacon is. A társaság a jelenlegi 3 százalékról 10 százalékra kívánja növelni a Magyarországon kívül értékesített ásványvizek arányát. Kérdésünkre, hogy a külföldiek számára kimondhatatlan nevű Szentkirályi néven jelennek-e meg a nemzetközi piacon Balog Levente azt mondta, hogy a vállalat vezetése is érzékelte ezt a problémát, ám hosszas vívódás után végül az eredeti magyar márkanév továbbvitele mellett döntöttek. Túlzott aggodalmunk eloszlatása, vagy Figo hihetetlen profizmusa áll a dolog hátterében, de a Barcelona és a Real Madrid korábbi sztárja mindenesetre sikeresen megbirkózott a név kiejtésével.

A támogató cég illetékeseinek ezt követően már csak az okozott nagyobb büszkeséget, amikor a jelenleg az olasz Inter alkalmazásában álló labdarúgó elmondta, hogy sok cég keresi meg azzal a felkéréssel, hogy legyen az ő márkájuk arca, de ő csak ahhoz adja a nevét, amit maga is szívesen fogyaszt. Így a felkérést követően kért a cég ásványvizeiből, amely Figo elmondása szerint meggyőzte őt a termék minőségéről.

A társaság vezetője – a két évre hozzájuk szegődött - új reklámarc kapcsán azt mondta, hogy egy élsportolónak ugyanúgy folyamatosan kiemelkedő teljesítményt kell nyújtania, mint napjaink öldöklő versenyében a cégeknek. Luis Figo olyan labdarúgó, aki immár két évtizede eredményes, és a pályán ugyanazt a megbízhatóságot és kiemelkedő minőséget képviseli, amilyen képet a márka is szeretne közvetíteni magáról a közönség felé.

Nem a portugál középpályás az egyetlen, aki a cég fent részletezett filozófiájának megfelelően maga is hasonló értékeket képvisel a saját területén. A társaság korábbi arca, Zséda ugyanis a hazai könnyűzenei életben vívott ki magának hasonló elismerést.

Balogh Levente úgy nyilatkozott, hogy a magyar énekesnő után mindenképpen nemzetközi sztárt szerettek volna megnyerni a márka arcának, és szóba jött több hölgy, így Liv Tyler és Cindy Crawford is. A cég vezetése azonban végül egy karakteres férfi szerződtetése mellett tette le a voksát, és mivel idén foci EB lesz, egy futballsztárt kerestek. A vezérigazgató szerint Figo jó befektetésnek tűnik, nagyon jó játékos, nyugodt természetű és nem utolsó sorban sok hölgy szívét is megdobogtatja a portugál focista.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára. Sok éves tapasztalattal a hátunk mögött elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy szintet lépjünk és egy olyan lehetőséget kínáljunk Önöknek, amelynek segítségével egyes témakörök elismert szakértőinek - így többek között Bod Péter Ákos, Pogátsa Zoltán, László Csaba, Prinz Dániel vagy Szakonyi Péter - véleményeihez, mélyelemzéseihez, neves újságírók által készített egyedi tartalmakhoz jutnak hozzá. Ennek formája egy ELŐFIZETÉS, mely egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között klubtagságot, webinárumokon való részvételt, a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.

Előfizetőink naponta 4-6 unikális, máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá az első hónapban 390 forintért.

Cikkeink túlnyomó többsége azonban továbbra is szabadon olvasható marad.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Jól jönne 1,5 millió forint?

 

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: a Raiffeisen Bank személyi kölcsöne 30 379 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. Az Ersténél 32 831 forint, a Cetelemnél pedig 33 102 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.