Viszonylag kevesen voltak kíváncsiak a Szentkirályi új márkastratégiájára, vagy a Luis Figóval készülő kampány részleteire a labdarúgó bemutatására rendezett szerdai sajtótájékoztatón, jóval inkább érdekelte az újságírókat a híresség sportolói pályafutása. Így keveseknek tűnhetett fel, hogy miközben előzetesen a társaság igazgatója Balogh Levente a nemzetközi piaci jelenlét erősítésével magyarázta a világsztár igazolását, addig a cégvezető a kampány kapcsán leszögezte, hogy az új reklámarccal kötött kétéves szerződés értelmében egyenlőre csak a magyar piacon fog futni a reklámfilm.
Pedig a kampány szpotja a magyar viszonyokhoz képest meglehetősen nagyratörő, hiszen nemcsak a főszereplő, Figo klasszis a maga műfajában, de a reklámfilm rendezője is. A szerda éjszaka és csütörtökön rögzítésre kerülő reklámfilmet Guy Nattiv dirigálja, aki a 2002-es Nemzetközi Berlini Filmfesztivál rövidfilm kategóriájában kapott Kristály Medve díjat. Mint az a sajtótájékoztatón kiderült, 40 fős stáb fogja segíteni a rendezőt, és a film forgatása miatt rövid időre az üzem egyes területein leállítják a termelést. A kész anyaggal a hazai közönség áprilisban találkozhat, akkor indul a labdarúgó közreműködésével a Szentkirályi kampánya.
Ugyan a piacvezető ásványvízmárka, a Szentkirályi továbbra is a hazai fogyasztókra koncentrál, ám szeretnének folyamatosan terjeszkedni a nemzetközi piacon is. A társaság a jelenlegi 3 százalékról 10 százalékra kívánja növelni a Magyarországon kívül értékesített ásványvizek arányát. Kérdésünkre, hogy a külföldiek számára kimondhatatlan nevű Szentkirályi néven jelennek-e meg a nemzetközi piacon Balog Levente azt mondta, hogy a vállalat vezetése is érzékelte ezt a problémát, ám hosszas vívódás után végül az eredeti magyar márkanév továbbvitele mellett döntöttek. Túlzott aggodalmunk eloszlatása, vagy Figo hihetetlen profizmusa áll a dolog hátterében, de a Barcelona és a Real Madrid korábbi sztárja mindenesetre sikeresen megbirkózott a név kiejtésével.
A támogató cég illetékeseinek ezt követően már csak az okozott nagyobb büszkeséget, amikor a jelenleg az olasz Inter alkalmazásában álló labdarúgó elmondta, hogy sok cég keresi meg azzal a felkéréssel, hogy legyen az ő márkájuk arca, de ő csak ahhoz adja a nevét, amit maga is szívesen fogyaszt. Így a felkérést követően kért a cég ásványvizeiből, amely Figo elmondása szerint meggyőzte őt a termék minőségéről.
A társaság vezetője – a két évre hozzájuk szegődött - új reklámarc kapcsán azt mondta, hogy egy élsportolónak ugyanúgy folyamatosan kiemelkedő teljesítményt kell nyújtania, mint napjaink öldöklő versenyében a cégeknek. Luis Figo olyan labdarúgó, aki immár két évtizede eredményes, és a pályán ugyanazt a megbízhatóságot és kiemelkedő minőséget képviseli, amilyen képet a márka is szeretne közvetíteni magáról a közönség felé.
Nem a portugál középpályás az egyetlen, aki a cég fent részletezett filozófiájának megfelelően maga is hasonló értékeket képvisel a saját területén. A társaság korábbi arca, Zséda ugyanis a hazai könnyűzenei életben vívott ki magának hasonló elismerést.
Balogh Levente úgy nyilatkozott, hogy a magyar énekesnő után mindenképpen nemzetközi sztárt szerettek volna megnyerni a márka arcának, és szóba jött több hölgy, így Liv Tyler és Cindy Crawford is. A cég vezetése azonban végül egy karakteres férfi szerződtetése mellett tette le a voksát, és mivel idén foci EB lesz, egy futballsztárt kerestek. A vezérigazgató szerint Figo jó befektetésnek tűnik, nagyon jó játékos, nyugodt természetű és nem utolsó sorban sok hölgy szívét is megdobogtatja a portugál focista.