A "C'EST SI BON" ("Hogy ez milyen jó!") című, húsz perces magazin minden hónapban más borrégiót mutat be, napi hat, havi 180 adásban a nézőknek, így a három hónapos kampány alatt összesen 540 adás foglalkozik majd a magyar borvidékekkel, főműsoridőben. Októberben a Balaton, novemberben Villány és Szekszárd, decemberben pedig Eger és Tokaj kerülnek terítékre.
A televízió stábja 2007. június 25-én, a Magyar Turizmus Zrt. meghívására érkezett Magyarországra, és első alkalommal - öt napon keresztül - a Balatonnál forgat. A programban a borkóstolásokon és interjúkon túl szerepel hajókázás, kulturális programok és hőlégballonozás is. A Dél-Dunántúlra és Észak-Magyarországra ősz elején látogat el a belga televízió.
A Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy a kampánynak köszönhetően mind több belga ismerje meg Magyarország régióit, turisztikai kínálatát.
Magyar gasztronómiáról a belga TV1 adásában
2007. június 24-én Budapest gasztronómiai kínálata került terítékre a belgiumi RTBF1 csatorna Escapade Gourmande című turisztikai és gasztronómiai tv magazinjában. A hónap elején forgatott anyagból egy közel fél órás, színes összeállítás került adásba, neves budapesti éttermek és a híres magyar konyha bemutatásával.
A műsor nézettsége a másnapi ismétléssel együtt meghaladta az egymillió főt Belgiumban. Az adást a közeljövőben a TV5 Monde (365 millió tv-néző), valamint a Discovery Channel (kilencvenmillió tv-néző) és az RTBF Satellite (254 millió tv néző) is átveszi, összesen több mint húsz alkalmat szentelve a budapesti kulináris kínálatnak.
A Magyar Turizmus Zrt. által szervezett akció finanszírozásában és megvalósításában számos budapesti étterem és szálloda is közreműködött. A belga tv csatorna stábját elkísérte a Ciné Télé Revue műsormagazin újságírója is, a lap e-heti számában egy oldalas cikk számol be a forgatásról.