2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Három hónapos televíziós kampány indul a magyar borvidékekről Belgiumban, ahol nemrégiben Budapest gasztronómiai kínálata is "terítékre került" az egyik belga tévé turisztikai magazinjában.

2007 októbere és decembere között Magyarország borvidékeivel ismerkedhetnek meg a belga Liberty televízió nézői. A Belgiumban, Franciaországban és Hollandiában fogható, igen népszerű turisztikai csatorna napi 1,4 milliós nézettségnek örvend - áll a Magyar Turizmus Zrt. sajtóközleményében.

A "C'EST SI BON" ("Hogy ez milyen jó!") című, húsz perces magazin minden hónapban más borrégiót mutat be, napi hat, havi 180 adásban a nézőknek, így a három hónapos kampány alatt összesen 540 adás foglalkozik majd a magyar borvidékekkel, főműsoridőben. Októberben a Balaton, novemberben Villány és Szekszárd, decemberben pedig Eger és Tokaj kerülnek terítékre.

A televízió stábja 2007. június 25-én, a Magyar Turizmus Zrt. meghívására érkezett Magyarországra, és első alkalommal - öt napon keresztül - a Balatonnál forgat. A programban a borkóstolásokon és interjúkon túl szerepel hajókázás, kulturális programok és hőlégballonozás is. A Dél-Dunántúlra és Észak-Magyarországra ősz elején látogat el a belga televízió.

A Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy a kampánynak köszönhetően mind több belga ismerje meg Magyarország régióit, turisztikai kínálatát.


Magyar gasztronómiáról a belga TV1 adásában

2007. június 24-én Budapest gasztronómiai kínálata került terítékre a belgiumi RTBF1 csatorna Escapade Gourmande című turisztikai és gasztronómiai tv magazinjában. A hónap elején forgatott anyagból egy közel fél órás, színes összeállítás került adásba, neves budapesti éttermek és a híres magyar konyha bemutatásával.

A műsor nézettsége a másnapi ismétléssel együtt meghaladta az egymillió főt Belgiumban. Az adást a közeljövőben a TV5 Monde (365 millió tv-néző), valamint a Discovery Channel (kilencvenmillió tv-néző) és az RTBF Satellite (254 millió tv néző) is átveszi, összesen több mint húsz alkalmat szentelve a budapesti kulináris kínálatnak.

A Magyar Turizmus Zrt. által szervezett akció finanszírozásában és megvalósításában számos budapesti étterem és szálloda is közreműködött. A belga tv csatorna stábját elkísérte a Ciné Télé Revue műsormagazin újságírója is, a lap e-heti számában egy oldalas cikk számol be a forgatásról.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!