Thomas Haagensen a Tetra Pak lausanne-i székhelyén kezdte szakmai pályafutását. Az üzleti élet számos - többek között a termékmenedzsment, az új üzleti lehetőségek fejlesztése, a Global Satisfaction, azaz a globális elégedettség, valamint a marketing és értékesítés - területén szerzett tapasztalatot. 2004 és 2008 között a Libanonért és Szíriáért felelős marketing és értékesítési igazgatói posztot töltötte be, bejrúti székhellyel.
Pályafutása során Thomas Haagensen számos olyan kulcsfontosságú munkakörben dolgozott, ahol üzleti szervezeteket és folyamatokat forradalmasított. Libanonban erős növekedési tervet és jó kapcsolatot épített ki az ügyfelekkel, amelyek jelentős bevétel-növekedést eredményeztek.
Thomas a lausanne-i HEC üzleti iskolában szerezte diplomáját közgazdász szakon. A svájci születésű szakember több nemzetiségű családból származik, és folyékonyan beszél angolul, franciául és németül. Házas, egy leánygyermek édesapja. Személyes érdeklődési területe az utazás, áll a társaság közleményében.
További karrier híreket Egyről a kettőre rovatunkban olvashatnak.