2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Miután a Stadler Szolnok Kft. megszerezte a tevékenysége elindításához szükséges utolsó engedélyt is, a mai napon megkezdte a Flirt vonatok alumínium kocsiszekrényeinek gyártását. A MÁV által rendelt, 2010-ig leszállítandó újabb 30 elővárosi villamos motorvonatból legkevesebb hét darab részben már a szolnoki üzemben készülhet el.

A Stadler a múlt hét pénteken szerezte meg a termelés éles elindításához szükséges utolsó engedélyt is, és a mai napon a szolnoki üzemben meg is kezdődött a motorvonatok gyártásához szükséges alumínium kocsiszekrények hegesztése és festése, közölte az mfor.hu-val a társaság.

A jelenlegi tervek szerint az üzem 2009-ben 60 kocsitest elkészítésére elegendő kapacitással kezdi meg a működést, amely a közeljövőben a munkavállalók számával arányosan növekszik majd. A beruházás befejezését követően, a teljes kapacitás kihasználása esetén az üzem évi 200 kocsitest elkészítésére lesz alkalmas, ami mintegy 200 munkavállaló alkalmazását fogja jelenteni.

A szolnoki üzem részt vesz a MÁV által 2007-ben megrendelt 30 elővárosi villamos motorvonat gyártásában is. A jelenlegi szállítási ütemezés lehetővé teszi ugyanis, hogy abból legkevesebb hét Flirt kocsiszekrényeinek hegesztése és festése már a szolnoki üzemben valósuljon meg.

A svájci cég a vonatok leszállítását szerződésben vállalt határidőnél két hónappal korábban, 2009 januárjában kezdte el. A 30 motorvonatból álló flotta utolsó két darabját várhatóan 2010 februárjában fogja "kézbesíteni", amelynek eredményeképpen a MÁV járműállományának legnagyobb motorvonat-flottája az összesen 60 darabos Flirt-állomány lesz.

A svájci vasúti járműgyártó társaság 2008 óta van jelen Szolnokon, az alumínium kocsiszekrény gyártó üzemének alapkövét tavaly májusban rakta le.

A Stadler Rail Csoporton belül a szolnoki üzem jelenleg a Flirt-vonatok kocsitesteinek hegesztéséért és festéséért lesz felelős, amely tevékenység a későbbiekben akár végösszeszereléssel is kiegészülhet.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!