2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

2007. április 20-án jelenik meg a Sanoma Budapest Zrt. gondozásában a nemzetközi Marie Claire magazin magyar kiadása. A havi glossy magazin utcára kerülését nagyszabású marketingkommunikációs kampány kíséri, valamint egy országos faültetési akció a Föld Napja alkalmából.

A Marie Claire provokatív, inspiráló, ugyanakkor érdekfeszítő és egyben szórakoztató írásokat kínál a nyitott gondolkodású és igényes női olvasók számára, áll a kiadó közleményében. A divatra és szépségápolásra is nagy hangsúlyt helyező lap a tudatos és modern nőket igyekszik megszólítani.

A 40 ezer példányban terjesztésre kerülő, 224 oldalas, 499 Ft bevezető árú glossy magazin főszerkesztője Békési Ildikó, aki többéves tapasztalattal rendelkezik a női célcsoport számára készülő magazinok szerkesztésében. A Marie Claire olvasói célcsoportja a 25-35 éves AB-státuszú, városi életmódot élő, ambiciózus, modern és magabiztos, nyitott gondolkodású nő, aki szeretne mindent tudni a divatról és a szépségápolásról, szeret olvasni, és egyaránt fontos számára a minőség és a tartalom.

A bevezető marketingkommunikációs kampány televízióban, rádióban, citylight és billboard felületeken, a Sanoma Budapest női magazinjaiban fut, valamint POS és PR-kampány kíséri a megjelenést. A kampány szlogenje: "Íme a nő!". A kampány arcai Bombera Krisztina (újságíró), Hámori Gabriella (színésznő) és Palya Bea (énekesnő).

A magazin társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét is bizonyítandó a Föld Napja alkalmából Budapesten és 9 nagyvárosban (Győr, Szombathely, Tatabánya, Székesfehérvár, Szekszárd, Pécs, Eger, Nyíregyháza, Kecskemét) faültetést szervez.

2006 novemberében született meg a megállapodás a Sanoma Budapest és a francia Groupe Marie Claire között a Marie Claire magazin magyarországi kiadásáról. A magazin, a közel tíz éve megjelenő Cosmopolitannal együtt, a Sanoma Budapest női glossy szegmensét erősíti tovább. A magyarországi kiadás mellett a Marie Claire világszerte 27 országban jelenik meg, és havonta több mint 15 millió női olvasóhoz jut el.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!