A Marie Claire provokatív, inspiráló, ugyanakkor érdekfeszítő és egyben szórakoztató írásokat kínál a nyitott gondolkodású és igényes női olvasók számára, áll a kiadó közleményében. A divatra és szépségápolásra is nagy hangsúlyt helyező lap a tudatos és modern nőket igyekszik megszólítani.
A 40 ezer példányban terjesztésre kerülő, 224 oldalas, 499 Ft bevezető árú glossy magazin főszerkesztője Békési Ildikó, aki többéves tapasztalattal rendelkezik a női célcsoport számára készülő magazinok szerkesztésében. A Marie Claire olvasói célcsoportja a 25-35 éves AB-státuszú, városi életmódot élő, ambiciózus, modern és magabiztos, nyitott gondolkodású nő, aki szeretne mindent tudni a divatról és a szépségápolásról, szeret olvasni, és egyaránt fontos számára a minőség és a tartalom.
A bevezető marketingkommunikációs kampány televízióban, rádióban, citylight és billboard felületeken, a Sanoma Budapest női magazinjaiban fut, valamint POS és PR-kampány kíséri a megjelenést. A kampány szlogenje: "Íme a nő!". A kampány arcai Bombera Krisztina (újságíró), Hámori Gabriella (színésznő) és Palya Bea (énekesnő).
A magazin társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét is bizonyítandó a Föld Napja alkalmából Budapesten és 9 nagyvárosban (Győr, Szombathely, Tatabánya, Székesfehérvár, Szekszárd, Pécs, Eger, Nyíregyháza, Kecskemét) faültetést szervez.
2006 novemberében született meg a megállapodás a Sanoma Budapest és a francia Groupe Marie Claire között a Marie Claire magazin magyarországi kiadásáról. A magazin, a közel tíz éve megjelenő Cosmopolitannal együtt, a Sanoma Budapest női glossy szegmensét erősíti tovább. A magyarországi kiadás mellett a Marie Claire világszerte 27 országban jelenik meg, és havonta több mint 15 millió női olvasóhoz jut el.