Sikeres volt a május 17 és június 20 közötti Budapestet népszerűsítő nemzetközi médiakampány - mondta Fekete László, a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. ügyvezetője igazgatója szerdán Budapesten sajtótájékoztatón.
Fekete László elmondta: a statisztikai adtok alapján a harmadik negyedévben megfordult az a kedvezőtlen tendencia, hogy kevesebb külföldi vendégéjszakát töltöttek el Budapesten. A harmadik negyedéven a növekedés 9 százalékos volt az előző év azonos időszakához viszonyítva.
A sajtótájékoztatón Galla Gábor, a Magyar Turizmus Rt. vezérigazgatója elmondta: december közepére elkészül Tony Curtis-szel a Budapestet népszerűsítő humoros reklámfilm. A vezérigazgató hozzátette: már eddig is milliárdos nagyságrendű nyereséget hozott az, hogy csak az Egyesült Államokban 540 újságban foglalkoztak a népszerű színész magyarországi látogatásával - számolt be az MTI.
Kapcsolódó anyag
Mibe kerül nekünk Tony Curtis, és mennyit fog hozni
Még az idén elindulnak a Tony Curtises reklámfilmek
Sikeres volt a május 17 és június 20 közötti Budapestet népszerűsítő nemzetközi médiakampány - mondta Fekete László, a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. ügyvezetője igazgatója.