1p

Sikeres volt a május 17 és június 20 közötti Budapestet népszerűsítő nemzetközi médiakampány - mondta Fekete László, a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. ügyvezetője igazgatója.

Sikeres volt a május 17 és június 20 közötti Budapestet népszerűsítő nemzetközi médiakampány - mondta Fekete László, a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. ügyvezetője igazgatója szerdán Budapesten sajtótájékoztatón.

Fekete László elmondta: a statisztikai adtok alapján a harmadik negyedévben megfordult az a kedvezőtlen tendencia, hogy kevesebb külföldi vendégéjszakát töltöttek el Budapesten. A harmadik negyedéven a növekedés 9 százalékos volt az előző év azonos időszakához viszonyítva.

A sajtótájékoztatón Galla Gábor, a Magyar Turizmus Rt. vezérigazgatója elmondta: december közepére elkészül Tony Curtis-szel a Budapestet népszerűsítő humoros reklámfilm. A vezérigazgató hozzátette: már eddig is milliárdos nagyságrendű nyereséget hozott az, hogy csak az Egyesült Államokban 540 újságban foglalkoztak a népszerű színész magyarországi látogatásával - számolt be az MTI.

Kapcsolódó anyag
Mibe kerül nekünk Tony Curtis, és mennyit fog hozni


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!