Tavaly a vártnál nyitottabban reagált a BTL-szakma a megmérettetésre. Hiszen az első alkalommal megrendezett versenyen több mint 80 pályázat indult, s rendkívül pozitív visszajelzések érkeztek a díjkiosztás után. "Idén ezzel szemben úgy látom, hogy bekerültünk a reklámpiac malomkerekeinek szokásos őrlésébe, miszerint a marketing-kommunikációval foglalkozó cégeknek éppen a saját kommunikációjukra és pr-jukra nincs idejük. Ezért döntöttünk a határidő meghosszabbítása mellett, hiszen az arany lolliPOP-pal egyetlen célunk van: hogy bebizonyítsuk a szakmának és a megrendelőknek a BTL-szakma sokszínűségét, technikai felkészültségét és innovativitását" - emelte ki Drucker Szilvia, az IN-STORE marketing szaklap főszerkesztője.
Más változás is érinti ugyanakkor a szakmai versenyt: új helyszínen és új időpontban rendezik meg az arany lolliPOP Show-t, ahol a nyertes pályaművek kiállítása tekinthető meg, valamint a verseny díjátadójára is ennek keretében kerül sor. Mivel az eredeti helyszínt biztosító szakkiállítás végül elmarad, így az arany lolliPOP Show-t a Foodapest Nemzetközi Élelmiszeripar, Ital és Élelmiszer-gépipari Szakkiállítás részeként, 2006. november 21-24. között a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban tekinthetik meg az érdeklődők.
"Ez a lehető legjobb megoldás, hiszen a Foodapesten a BTL-megoldásokat szinte leggyakrabban használó FMCG-szektor és a hozzájuk kapcsolódó iparágak jelennek meg, így a 2005 és 2006 októbere között a kereskedelmi promóciókban részt vett displayek, installációk és hosztesz promóciók közül a rangos zsűri, valamint a közönség által a legjobbnak ítéltek biztosan érdeklődésre tarthatnak számot" - tette hozzá a főszerkesztő.