A kampánnyal szeretnék ösztönözni a vásárlókat, hogy a jó minőségű, friss magyar almát keressék a külföldi helyett, és az almafogyasztás váljon a családok napi étkezésének részévé. További szándék a magyar alma pozitív egészségügyi hatásainak hangsúlyozása - közölte a VM.
A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum Igazgatóságának támogatásával megvalósuló almakampánnyal a budaörsi, a solymári, a fóti, a maglódi és a soroksári Auchan áruházakban találkoznak pénteken és szombaton a vevők. A budaörsi áruházban Budai Gyula, a Vidékfejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára, Simonka György (Fidesz) országgyűlési képviselő, a Magyar Dinnyeszövetség elnöke és Mártonffy Béla, a FruitVeB elnöke kóstoltatott pénteken golden, gála, jonathan, mutsu és red elstar almát.
A közlemény idézi Gillemot Katalint, az Auchan Magyarország Kft. kommunikációs és fenntartható fejlődés igazgatóját, aki szerint az Auchan zöldség-gyümölcs osztályain a szezonban szinte 100 százalékban magyar almák közül válogathatnak a vásárlók. Az áruházlánc számára fontos a hazai zöldség-gyümölcs népszerűsítése. A közelmúltban lehetőség nyílt több romániai áruházba is magyar gyümölcsöt és zöldséget, köztük magyar almát is exportálni, így a határokon túl is terjeszteni a hazai termést - közölte Gillemot Katalin.
MTI