1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Közel kétszeresére nőtt az Axel Springer adózott eredménye az első negyedévben az egyes üzletágak jó teljesítményének, a hirdetési piac feléledésének, illetve a költségtakarékosságnak és az átszervezéseknek köszönhetően.

A társaságnak adó után a kiigazításokat figyelembe véve 62 millió euró nyeresége keletkezett az egy évvel korábbi 34 milliót követően.

Az EBITDA (kamat-, adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredmény) 119 millió euróra nőtt 80 millióról, a bevétel 7 százalékkal 664 millió euróra emelkedett.

A jó eredményekhez elsősorban a digitális média járult hozzá: első ízben fordult elő, hogy ez az üzletág 160 millió eurós bevétellel megelőzte a belföldi folyóirat kiadás forgalmát, főként felvásárlások révén. Organikusan 8,4 százalékkal növekedett a digitális média üzletág, a felvásárlásokat is figyelembe véve 50 százalékos volt a bevételnövekedés.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!