1p

Közel kétszeresére nőtt az Axel Springer adózott eredménye az első negyedévben az egyes üzletágak jó teljesítményének, a hirdetési piac feléledésének, illetve a költségtakarékosságnak és az átszervezéseknek köszönhetően.

A társaságnak adó után a kiigazításokat figyelembe véve 62 millió euró nyeresége keletkezett az egy évvel korábbi 34 milliót követően.

Az EBITDA (kamat-, adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredmény) 119 millió euróra nőtt 80 millióról, a bevétel 7 százalékkal 664 millió euróra emelkedett.

A jó eredményekhez elsősorban a digitális média járult hozzá: első ízben fordult elő, hogy ez az üzletág 160 millió eurós bevétellel megelőzte a belföldi folyóirat kiadás forgalmát, főként felvásárlások révén. Organikusan 8,4 százalékkal növekedett a digitális média üzletág, a felvásárlásokat is figyelembe véve 50 százalékos volt a bevételnövekedés.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!